ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی نرم افزاری از موبایل های پیکسل و پیکسل XL حداقل تا اکتبر 2019 ادامه دارد

گوگل امروز یکی از مهم ترین صفحات پشتیبانی اندروید را با پیغامی خوشحال کننده به روز رسانی کرده است. دو موبایل پرچمدار این کمپانی یعنی پیکسل و پیکسل XL، ساعاتی پیش به فهرست ویژه ای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

گوگل امروز یکی از مهم ترین صفحات پشتیبانی اندروید را با پیغامی خوشحال کننده به روز رسانی کرده است. دو موبایل پرچمدار این کمپانی یعنی پیکسل و پیکسل XL، ساعاتی پیش به فهرست ویژه ای اضافه شده اند که نشان می دهد این دو تلفن هوشمند تا چه زمانی آپدیت های رسمی نرم فازری گوگل را دریافت می کنند.

همانطور که در اسکرین شات پایین می بینید، گوگل اعلام کرده که ارائه آپدیت برای ارتقای سیستم عامل اندروید تا اکتبر 2018 (معادل مهر ماه 97 و دو سال بعد از عرضه رسمی پیکسل ها) ادامه داشته و برای بعد از این زمان تضمینی وجود ندارد. همچنین در ادامه آمده که ارائه آپدیت های امنیتی نیز فقط تا اکتبر 2019 (معادل مهر ماه 98 سه سال بعد از عرضه رسمی پیکسل و پیکسل XL) ادامه خواهد داشت.

خبر چندان غافلگیر کننده ای نیست، چرا که گوگل برای موبایل های نکسوس نیز همین رویه را پیش می گرفت و ارائه آپدیت اندروید را به مدت دو سال و آپدیت های امنیتی را تا سه سال بعد از عرضه این سری از تلفن های هوشمند ادامه می داد.

با توجه به این موضوع، ظاهرا سیاست های گوگل با عرضه موبایل های پیکسل نیز تغییری به خود ندیده و مطابق همان روش قبلی به پشتیبانی نرم افزاری از اسمارت فون های خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فکر میکنم که همچنان بروزرسانی موبایل‌های اپل از بقیه برندها طولانی‌ مدت‌تر باشه...
    نمیدونم چرا در اندروید اینقدر کم به آپدیت شدن محصولات شاخص قدیمی اهمیت میدن. حتی در محصولات خود شرکت گوگل

مطالب پیشنهادی