ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس Google Maps احتمالاً در آینده ای نزدیک میزبان تبلیغات می شود

اگرچه «گوگل مپز» یا همان نقشه های گوگل یکی از محبوب ترین سرویس های غول جستجوی اینترنتی است اما مسلماً هیچگاه سودآورترین آنها نبوده. حال خبر می رسد که ساندار پیچای در گفتگو با یک ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

اگرچه «گوگل مپز» یا همان نقشه های گوگل یکی از محبوب ترین سرویس های غول جستجوی اینترنتی است اما مسلماً هیچگاه سودآورترین آنها نبوده. حال خبر می رسد که ساندار پیچای در گفتگو با یک تحلیلگر ساکن وال استریت تأیید کرده که کمپانی تحت مدیریتش در نظر دارد تا به زودی از سرویس Maps درآمد بیشتری کسب کند.

گفتنی است زمانی که ساندار پیچای با سؤالی در رابطه با روش های بالقوه برای کسب درآمد از طریق نقشه های کمپانی مواجه شد، تنها به چند نکته ظریف اشاره کرد که می توان بر اساس این نکات حدس هایی زد. او در این باره گفت:

من مطمئن هستم که شما تاکنون متوجه تغییرات رخ داده در سرویس «گوگل مپز» طی چند ماه گذشته شده اید. چنانچه اپلیکیشن را باز کنید و قصد داشته باشید برای آخر هفته به یک مسافرت و یا مکان تفریحی بروید، مسلماً می توانیم اطلاعات بسیار گسترده ای از رستوران ها و دیگر مناطق را در اختیار شما قرار دهیم. همین قابلیت می تواند بازخوردهای خوبی را از طرف کاربران تأمین کند و همچنین می تواند فرصتی برای کسب درآمد بیشتر باشد.

Google Maps یکی از محبوب ترین سرویس های گوگل بوده اما سودآوری آن کم است

با استناد بر سخنان گفته شده می توان انتظار داشت که نقشه های گوگل در آینده ای نزدیک برخی مکان ها را به صورت منتخب به نمایش گذارد و یا حتی کوپن های تخفیفی را برای رستوران های اطرافتان و یا مکانی که قرار است به آنجا سفر کنید، در اختیار شما قرار دهد.

لازم است یکبار دیگر اشاره شود که متد بیان شده توسط ساندار پیچای تأیید نشده اما با توجه به سخنان او می توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک، استفاده از روش هایی مشابه آنچه که گفته شد به سقف درآمدهای سرویس «Google Maps» بیفزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی