ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شارژ خودرو با استفاده از تیر چراغ برق؛ ایده ای که رنگ واقعیت به خود گرفت

اگر یک خودروی الکتریکی دارید و تنها آن را در پارکینگ خانه و همینطور در محل های تعبیه شده در سطح شهر شارژ می کنید و همیشه نگران شارژ خودرو هستید از این به بعد ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۳۰

اگر یک خودروی الکتریکی دارید و تنها آن را در پارکینگ خانه و همینطور در محل های تعبیه شده در سطح شهر شارژ می کنید و همیشه نگران شارژ خودرو هستید از این به بعد می توانید با وسیله ابداعی Char.gy این نگرانی را به حداقل برسانید. زیرا هر تیر چراغ برق از این به بعد می تواند یک هدف برای شارژ باتری خودرویتان باشد.

طبق تحقیقات صورت پذیرفته در شهری همچون لندن بیش از 72 درصد رانندگان پارکینگ اختصاصی ندارند. به همین دلیل شارژ خودروی الکتریکی آن هم در خانه دارندگان این گونه وسایل نقلیه با چالش رو به رو شده است.

در واقع به کمک این پلت فرم که نیازمند چند تیر چراغ برق و همینطور یک محل شارژ خودروهای برقی است می توانید با پرداخت ماهیانه از این سیستم استفاده کنید.

این شرکت در اولین گام به صورت آزمایشی در منطقه ریچموند لندن و سپس در باقی نقاط این شهر نقاط شارژ را تعبیه می کند.

این شرکت در تلاش است تا یک راه حل برد-برد را ارائه کند. در واقع در این بازی چندین بازیگر می توانند نقش داشته باشند و محدود به یک سیستم واحد نخواهد بود.

گرچه این شرکت ادعا می کند که می تواند بیش از نیمی از مشکلات محل اتصال خودروهای برقی را حل کند. ادعایی که تنها با گذشت زمان ثابت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تکنولوژی جالب توجه می توانید به وب سایت Char.gy مراجعه فرمایید و یا مصاحبه مخترع این روش را با وب سایت الکترونیک 360 بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی