ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«مهربانه» جایزه کارآفرینی تاثیرگذار دیجیتال را دریافت کرد

همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۶ در محل پژوهشگاه نيرو، توسط موسسه معنا با هدف بررسی تغییرات حوزه دیجیتال و تأثیرات آن بر کسب و کارها و سازمان‌ها برگزار شد. این ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

همایش «مدیریت در عصر دیجیتال» در تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۶ در محل پژوهشگاه نیرو، توسط موسسه معنا با هدف بررسی تغییرات حوزه دیجیتال و تأثیرات آن بر کسب و کارها و سازمان‌ها برگزار شد.

این همایش میزبان پنل‌ها و سخنرانی‌های مسئولان، سیاست‌گذاران و فعالان حوزه دیجیتال بود و مسائلی از جمله موانع پیش روی کسب و کارها از جمله مشکلات حقوقی در آن مورد بحث قرار گرفت.

«مهربانه» یکی از کسب و کارهایی است که توانسته یک فرآیند سنتی را به طور نوآورانه، دیجیتالی سازد و با فراهم کردن بستر تأمین مالی جمعی آنلاین برای موسسات نیکوکاری و پروژه‌های مسئولیت اجتماعی، ضمن تسهیل کردن فرآیند تأمین مالی، تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد نماید.

با توجه به همین نوآوری‌ها، کسب و کار اجتماعی مهربانه موفق شد جایزه کارآفرینی تأثیرگذار دیجیتال را در همایش ملی «مدیریت در عصر دیجیتال» دریافت کند. مهربانه موفق شده طی ۳ سال فعالیت خود بیش از ۶۰۰ میلیون تومان حمایت مالی جمع‌آوری کند و بیش از ۱۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی و نیکوکاری را تأمین مالی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی