ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گردباد هنسی؛ معرفی داج چلنجر Demon با 1500 اسب بخار قدرت

چندی پیش کمپانی داج با رونمایی از نسخه ارتقا یافته چلنجر با نام Demon سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد؛ چرا که اعداد و ارقام مربوط به این خودرو بسیار شگفت انگیر و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

چندی پیش کمپانی داج با رونمایی از نسخه ارتقا یافته چلنجر با نام Demon سر و صدای بسیار زیادی به پا کرد؛ چرا که اعداد و ارقام مربوط به این خودرو بسیار شگفت انگیر و درخور تحسین هستند.

در زیر کاپوت چلنجر Demon همان موتور 6.2 لیتری هلکت قرار دارد اما با تغییرات ایجاد شده قدرت آن از 707 به 840 اسب بخار رسیده است.

این نسخه از چلنجر در عرض فقط 2.3 ثانیه عقربه های سرعت خود را بر روی سرعت 96 کیلومتر در ساعت مماس می کند و قادر است مسافت یک چهارم مایل را در زیر 10 ثانیه طی نماید.

اما مهندسین تیونر نا آرام هنسی ظاهرا چندان از این ارقام رضایت ندارند و با ارایه مجموعه پکیجی قدرت خروجی موتور را چهار رقمی کرده اند!

در صورت سفارش پکیج نهایی، قدرت این هیولا به رقم اعجاب انگیز 1500 اسب بخار می رسد که تقریبا دو برابر نسخه استاندارد است. اگر چه هنسی اطلاعاتی درباره شتاب این خودرو منتشر نکرده، اما به احتمال زیاد خواهد توانست چند دهم ثانیه از زمان 9.65 ثانیه که نسخه استاندارد در مسافت یک چهارم مایل از خود بر جای گذاشته، کم کند.

برای شرکت هر چه بهتر در مسابقات درگ هنسی تغییراتی در این هیولای آتشین داده که شامل مواردی مثل نصب پاراشوت (چتر پشتی) و میله های محافظ در داخل کابین می شود.

پروژه جدید تیونر تگزاسی را می توان یک تمرین قبل از ارایه نسل جدید ونوم جی تی دانست؛ چرا که گفته می شود جایگزین این خودرو به موتوری 1500 اسب بخاری مجهز خواهد شد.

بنابراین چنانچه به جای خودروهای عضلانی، طرفدار ابر اتومبیل ها هستید، می توانید منتظر نسل بعدی ونوم جی تی باشید.

این تیونر قول داده که ابر اتومبیل بعدیش خواهد توانست به سرعت باور نکردنی 290 مایل (معادل 466 کیلومتر) در ساعت دست پیدا کند. با این حساب بوگاتی شیرون باید منتظر یک رقیب تمام عیار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یا خدا ۱۵۰۰ اسب بخار . اسفالت رو میکنه.

  • farzad
    farzad | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    محشره

مطالب پیشنهادی