ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری توییتر و بلومبرگ برای راه اندازی سرویس استریم اخبار

سران توییتر که در چند ماه اخیر توانسته اند با اجرای برنامه مختلف بر تعداد کاربران سرویس خود بیفزایند و از این موضوع هم بسیار خوشحال هستند، حالا قصد دارند تا با همکاری خبرگزاری بلومبرگ، ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۱۵

سران توییتر که در چند ماه اخیر توانسته اند با اجرای برنامه مختلف بر تعداد کاربران سرویس خود بیفزایند و از این موضوع هم بسیار خوشحال هستند، حالا قصد دارند تا با همکاری خبرگزاری بلومبرگ، به اهدافشان نزدیکتر شوند.

بر اساس گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده، دو کمپانی توییتر و بلومبرگ با همکاری یکدیگر در تلاش هستند تا سرویس استریم خبری خود را برپا کنند. کانال مورد بحث که هنوز نام آن مشخص نشده قرار است از پاییز سال جاری فعالیت خود را آغاز کند.

کانال مورد بحث از پاییز سال جاری شروع به فعالیت می کند

گفتنی است طبق آمار منتشر شده، تعداد کاربران توییتر در فصل های اخیر با رشدی مواجه شده و کمپانی را قادر ساخته تا تبلیغ کنندگان و سرمایه گذاران را به سوی خود جذب کنند. آنها در این مسیر قابلیت های فراوانی از جمله پخش زنده ویدیویی از طریق اپلیکیشن را به سرویس خود افزودند که تعدادی از افراد را به سمت خود کشاند.

علاوه بر آن باید اشاره کرد که جک دورسی، مدیر عامل توییتر هم پیشتر در قالب یادداشتی عنوان کرده بود که یکی از اهداف آنها تبدیل شدن به «شبکه خبرگزاری مردم» است.

لازم به ذکر است رهبران توییتر پیش از این هم با بستن قراردادی با لیگ فوتبال ملی آمریکا سعی کردند تا حضور قوی تر و حرفه ای تری را در قالب یک سرویس پخش ویدیوی آنلاین داشته باشند و توانستند ده بازی فصل را هم به صورت زنده پخش کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی