ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از زیباترین طرح های مفهومی برای گلکسی نوت 8 منتشر شد [تماشا کنید]

سامسونگ طی ماه های اخیر، چند بار به این نکته اشاره کرد که در سال جاری مدل جدید فبلت پرچمدار و محبوبش یعنی گلکسی نوت را عرضه می کند. این موبایل احتمالاً گلکسی نوت 8 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۴:۰۰

سامسونگ طی ماه های اخیر، چند بار به این نکته اشاره کرد که در سال جاری مدل جدید فبلت پرچمدار و محبوبش یعنی گلکسی نوت را عرضه می کند. این موبایل احتمالاً گلکسی نوت 8 نام خواهد گرفت، مگر اینکه کمپانی کره ای با هدف زدودن یاد و خاطره نوت 7، نام این خانواده را به کل عوض کند.

طی هفته های گذشته شایعات و اخبار متفاوتی در مورد این تلفن همراه به گوش می رسید و رندرهایی نیز بر اساس طرح های مفهومی و انتظارات کاربران منتشر شد. به تازگی تیم طراحی حرفه ای Concept Creator ویدیویی را از طرح پیشنهادی خود برای گلکسی نوت 8 منتشر کرده که واقعاً دستگاه زیبایی به نظر می رسد:

سامسونگ برای جبران مافات و جلب نظر خریداران، مجبور است قابلیت های ویژه ای را در این فبلت بگنجاند تا کاربران به جای انتخاب گلکسی اس 8 پلاس به خرید نوت 8 روی آورند. به همین دلیل انتظار می رود دوربین دوگانه برای نخستین بار در این محصول پرچمدار کمپانی کره ای تعبیه گردد و حسگر اثر انگشت نیز از موقعیت نامطلوب کنونی در گلکسی اس 8، به زیر پنل نمایشگر منتقل شود.

البته طراحی کلی دستگاه، الهام گرفته از کهکشانی اخیر آنهاست و نمایشگر بیکران با حداقل حاشیه در طرفین و لبه های خمیده، به احتمال فراوان در گلکسی نوت 8 نیز دیده می شوند. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و برای اطمینان از شایعات کنونی، باید چند ماهی منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • احسان باباخان زاده
    احسان باباخان زاده | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی زیباست واقعا خیلی زیبا، اما یکم بزرگه تو جیب به سختی جا بشه حتی با وجود خیلی کم حاشیه بودن(خوش بحال دخترا تو کیف میزارن گوشی رو)، تو رنج فبلت ها میره دیگ، اما گلکسی اس 8 پلاس 0.2 اینچ کوچیکتره و گوشه های گردی هم داره اما نوت 8 مستطیلیه(مثل بقیه گوشی های سری نوت) اس8 پلاس بیشتر بکار من میاد :)

  • bagher
    bagher | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دلم بد خواستش...میخواستم سونی بگیرم ولی میمونم این معرفی شه

  • 007
    007 | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دمش گرم اگه این باشه وقعا محشره میخواستم اس 8 بخرم دودل شدم لامسب عالی شده?????????

  • 000
    000 | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    به نظر من این قیمتا برای گوشی زیاده ولی سامسونگ کیفیتش خوبه من زنفون ۲ گرفتم یک ملیونو دویست بعد ۶ ماه خراب شد تعمیرم کردم ولی تاچش مثل اول روون نیست ولی الان galaxy j2 گرفتم انصافا خوبه با اینکه جزء گوشیهای ارزون سامسونگه در کل گوشیهای پرچمدار به نظرم نسبت به قیمتشون کارایی بالایی ندارن چون محتوای خوبی واسشون ساخته نشده به جز دوربین که عملکردش باز هم این قیمت بالارو توجیه نمیکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی