ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران: آیفون بعدی فروش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آماری Localytics آیفون بعدی اپل احتمالا با استقبال بسیار گرمی از سوی کاربران موبایل محبوب آیفون 6 روبرو خواهد شد و در نتیجه فروش موفقی را تجربه می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت آماری Localytics آیفون بعدی اپل احتمالا با استقبال بسیار گرمی از سوی کاربران موبایل محبوب آیفون 6 روبرو خواهد شد و در نتیجه فروش موفقی را تجربه می کند.

سهم کنونی آیفون از بازار

داده های ارائه شده از سوی این شرکت نشان می دهند که هم اکنون 26 درصد از کل جمعیت کاربران آیفون را دارندگان آیفون 6 تشکیل می دهند و وقتی شهریورماه از برسد، این دستگاه ها چرخه عمر سه ساله شان را پشت سر گذاشته اند. همچنین بهتر است به این جمعیت، کاربران آیفون 5 و نسخه 5 اس را هم اضافه نماییم که حدود 15.7 درصد دیگر از آن را تشکیل می دهند.

البته اینکه کاربران چه زمانی تصمیم به تعویض موبایل هایشان می گیرند مساله ای مشخص شده است (بازه زمانی بین 18 ماه الی 3 سال) اما نکته اصلی آن است که آیفون 6 فروش بسیار موفقی در کارنامه اپل داشته است و به همین خاطر انتظار می رود فروش آیفون بعدی نیز به همین ترتیب باشد.

فروش فصلی آیفون

حال اینکه دارندگان این دستگاه های قدیمی دل شان را به دریا می زنند و موبایل های قدیمی خود را با آیفون های جدید تعویض می کنند یا خیر مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می شود.

البته تجربیات گذشته اپل نشان می دهد که عامل محدود کننده در این رابطه نه تقاضا بلکه توانایی شرکت کالیفرنیایی در تامین آن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Metal
    Metal | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تيم كوك از اول مديريت كل زنجيره توليد و از زمان اومدنش به اپل داشته
    يعنى مثلا اينكه نمايشگر بعدى
    آيفون از كدوم كمپانى باشه و چقدر قيمتش باشه و جنس تو انبار و كلا هر چيزى راحع به توليد محصولات اپل از اول زير نظر مستقيم تيم كوك بود و اينقدر تو اينكار خوب بود كه استيو جابز مدير عامل موقت هم بهش دادش چون كارى كه تيم كوك كرد در حد استيو وزنياك براى طراحى مدار و برد بودش !
    انباردارى اپل و از شش ماه در عرض يكسال به دو روز كاهش داد يعنى جنس تو انبار نميموند اصلا !!
    پنجاه شركت و قطع رابطه كرد به خاطر جنسهاى گرونشون و از اون به بعد اپل هم كيفيتش بالاتر رفت و هم قيمتش خوب شد و هم سود اپل زياد شد

مطالب پیشنهادی