ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش Deutsche Bank: آیفون 8 سال آینده رونمایی می شود

گزارشی که امروز توسط Deutsche Bank منتشر شد نشان می دهد آیفون 8 احتمالا امسال معرفی نخواهد شد. طبق این گزارش امسال خبری از آیفون 8 نیست و آنطور که برخی از تامین کنندگان اپل اعلام ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵

گزارشی که امروز توسط Deutsche Bank منتشر شد نشان می دهد آیفون 8 احتمالا امسال معرفی نخواهد شد.

طبق این گزارش امسال خبری از آیفون 8 نیست و آنطور که برخی از تامین کنندگان اپل اعلام کرده اند کمبود برخی قطعات کلیدی برای این موبایل و همچنین وجود پاره ای چالش های فنی احتمالا مانع از آن می شود که شرکت کالیفرنیایی آیفون پیشرفته خود را پاییز امسال معرفی کند.

البته باید اشاره کنیم شواهد و دلایل ذکر شده در خصوص این ادعا اندک هستند هرچند که با گزارش مشابهی که هفته پیش در همین رابطه منتشر شد همخوانی دارد.

اپل صرفا سفارشات مربوط به قطعات آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را به فاکسکان داده

طبق گزارش بیزنس اینسایدر Deutsche Bank در خبر خود به مطلبی اشاره کرده که هفته پیش در نشریه ValueWalk به نقل از یکی از منابع فاکسکان آمده و طبق آن اپل صرفا سفارشات مربوط به قطعات مورد نیاز آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را به این شرکت ارائه کرده.

ظاهرا بسته بندی مربوط به این دو موبایل قرار است در هفته آخر ژوئن (اواخر خردادماه) به دست اپل برسد و در این میان خبری از جعبه آیفون 8 نیست.

اما یک نکته را نباید از یاد برد و آن اینکه، اگر بنا باشد جعبه مربوط به دو نسخه یاد شده از آیفون اواخر خرداد به دست اپل برسد، بعید نیست که تامین کننده ثالثی هم جعبه آیفون 8 را در همان زمان در اختیار شرکت کالیفرنیایی قرار دهد.

نکته دیگر آنکه، حتی اگر جعبه آیفون 8 بعدا عرضه شود باز هم نمی توان با اطمینان گفت که رونمایی از این موبایل همزمان با دو نسخه دیگر اتفاق نخواهد افتاد و در نهایت اینکه تاخیر در تحویل این جعبه ها گزارشی است که تنها یک منبع آن را ارائه کرده و هنوز منبع دیگری آن را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • @pic
    @pic | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مردم طرز فکرشون اینکه زودتر آیفون جدید چه ۷s یا ه۸ فرقی نمیکنه بیاد که بخرن برا اینکه مدل جدید گوشی دستشون باشه..!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی