ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خودروساز فرانسوی از آزمایش اتومبیل خودران پژو 3008 در سنگاپور خبر می دهد

مردم سنگاپور به زودی شاهد اتومبیل های کلاس SUV و خودران پژو در برخی از جاده های این کشور خواهند بود. خبر ها حاکی از آن است که پنجمین خودروساز بزرگ اروپایی با همکاری «ناتونومی» ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۵

مردم سنگاپور به زودی شاهد اتومبیل های کلاس SUV و خودران پژو در برخی از جاده های این کشور خواهند بود. خبر ها حاکی از آن است که پنجمین خودروساز بزرگ اروپایی با همکاری «ناتونومی» (NuTonomy) قصد دارند تا عملکرد پژو 3008 خودران را در جزیره مورد اشاره مورد ارزیابی قرار دهند.

گفتنی است نمایندگان «ناتونومی» که پیشتر نرم افزار توسعه یافته خود را با تعدادی اتومبیل خودران میتسوبیشی در سنگاپور آزمایش می کردند، حالا از تست خودروی پژو 3008 در فضایی 2 کیلومتر مربعی خبر می دهند.

از طرف دیگر اهالی PSA Group هم که مالک پژو هستند در گفتگوهای خود اذعان داشته که قصد دارند از این فرصت برای درک و فهم بخش های مورد نیاز جهت تولید در آینده بهره ببرند.

استارتاپ «ناتونومی» به کمک پژو آمده تا اتومبیل خودرانش را در فضای دو کیلومتر مربعی آزمایش کند

لازم به اشاره است که استارتاپ «ناتونومی» در خارج از سنگاپور و در خانه خود یعنی بوستون آمریکا هم در حال تست اتومبیل های خودرانش است. آنها در گتفگو با وال استریت ژورنال بیان کرده اند که در سال آینده تعداد ماشین های تحت آزمایش خود در سنگاپور را به صدها عدد خواهند رساند.

گفتنی است تست خودروی پژو 3008 در سنگاپور تنها هفت ماه پس از تصادف یک دستگاه اتومبیل بدون راننده استارتاپ «ناتونومی» با یک کامیون در حال تردد رخ خواهد داد. آنها دلیل اتفاق مذکور را «ترکیبی نادر و عجیب از ناهنجاری های نرم افزاری» عنوان کرده و حدود یک ماه از آزمایش خودروهایشان در جاده های عمومی خودداری کردند تا به طور دقیق تر این تصادف را مورد بررسی قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی