ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارپینو تخفیف های ویژه ای را برای رفت و آمد به نمایشگاه کتاب اعلام کرد

همانطور که احتمالا در جریان هستید نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز (سیزدهم اردیبهشت) در محل نمایشگاه آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس آغاز به کار کرده و به مدت ده روز در آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۷

همانطور که احتمالا در جریان هستید نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز (سیزدهم اردیبهشت) در محل نمایشگاه آفتاب واقع در اتوبان خلیج فارس آغاز به کار کرده و به مدت ده روز در آن دایر خواهد بود.

اگر خاطرتان باشد به غیر از یک یا دو سال اخیر، نمایشگاه کتاب در مصلی تهران برگزار می شد که به خاطر مشکلات ترافیکی و کمبود فضا با تصمیم نهاد برگزار کننده به محل شهر آفتاب انتقال یافت. با در نظر داشتن این جابجایی رفت و آمد به نمایشگاه برای خیلی ها دشوار و بسیار پرهزینه شد و حتی بسیاری قید بازدید از آن را زدند.

نمایشگاه از 13 اردیبهشت به مدت 10 روز در شهر آفتاب دایر است

با در نظر داشتن هزینه های رفت و آمد و دوری موقعیت نمایشگاه، کارپینو، نخستین اپلیکیشن درخواست تاکسی‌های رسمی (خودروهای زرد و سبز) شهر تهران، با ارسال بیانیه ای برای دیجیاتو اعلام کرد تخفیف های ویژه ای را برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و رفت و آمد به محل برگزاری آن در نظر گرفته.

طبق اعلام کارپینو برای اولین سفر هر مسافر تا ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف با کد carp_bk و برای کاربران کارپینو ۱۵٪ تخفیف با کد carp_exhbk2 در نظر گرفته شده است.

گفتنی است هم اکنون صرفا رانندگان کارپینو هستند که مجوز عبور و مرور به فضای داخل نمایشگاه را دارند و می‌توانند مسافران را جلوی درب ورودی سالن‌ ها و غرفه‌ های داخل محوطهٔ نمایشگاه کتاب پیاده و سوار کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی