ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۲۰۱۷ با شارژ سریع
تکنولوژی

جی پی مورگان: آیفون بعدی اپل به فناوری شارژ بیسیم مجهز می شود

طی ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد نسل بعدی موبایل های اپل به گوش رسیده که حجم زیادی از آنها به فناوری شارژ وایرلس اختصاص دارد، قابلیتی که هنوز در آیفون ها به کار ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۵

طی ماه های اخیر اخبار زیادی در مورد نسل بعدی موبایل های اپل به گوش رسیده که حجم زیادی از آنها به فناوری شارژ وایرلس اختصاص دارد، قابلیتی که هنوز در آیفون ها به کار گرفته نشده. عضویت اپل در کنسرسیوم برق وایرلس (WPC) نیز بر شدت این شایعات افزود.

حال مؤسسه سرمایه گذاری جی پی مورگان (JPMorgan) نیز در تازه ترین یادداشت خود برای راهنمایی سرمایه گذاران، در این زمینه اظهار نظر کرده و می گوید آیفون بعدی به این ویژگی مجهز خواهد شد. این شرکت معتقد است اپل با کمپانی انگلیسی برودکام (Broadcom) برای تأمین قطعات مورد نیاز فناوری شارژ وایرلس وارد قرارداد شده است.

هنوز مشخص نیست اپل از چه استانداردی برای شارژ وایرلس استفاده می کند

با این حال، تحلیلگران جی پی مورگان به درستی مشخص نکرده اند که کدامیک از آیفون های 2017 اپل از این تکنولوژی بهره مند می شوند، یا اینکه اهالی کوپرتینو چه استانداردی را برای پیاده سازی این فناوری به کار گرفته اند. همان طور که می دانید در سال جاری به احتمال زیاد سه مدل آیفون معرفی می شود و اگرچه اکثر کارشناسان می گویند شارژ بیسیم فقط در آیفون 8 یا همان «آیفون ادیشن» به کار می رود، اما «مینگ-چی کو» تحلیلگر معروف معتقد است چنین قابلیتی به استاندارد تمام موبایل های اپل در سال جاری و پس از آن بدل خواهد گشت.

در مورد استاندارد پیاده سازی، باید اشاره کنیم که WPC از استاندارد Qi پشتیبانی می کند و بنابراین احتمال بکارگیری آن بیشتر از PMA است، اما از طرفی سامسونگ با وجود عضویت در WPC از هر دو استاندارد Qi و PMA استفاده می کند و بنابراین برای اطمینان بیشتر در این رابطه، باید هنوز منتظر اخبار موثق تر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Arman1377
    Arman1377 | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بیخود !!!

  • hossien shi
    hossien shi | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خسته نباشی اپل خدا قوت پهلوان???

مطالب پیشنهادی