ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دو تن از مدیران ارشد تسلا شرکت جدیدی برای بازیافت مواد تأسیس کردند

دو نفر از مدیران ارشد تسلا اسنادی را تحویل دولت فدرال آمریکا داده اند که برنامه آنها برای تأسیس یک شرکت جدید و انجام یک سری فعالیت های نامشخص، احتمالاً در حوزه بازیافت مواد را ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۵

دو نفر از مدیران ارشد تسلا اسنادی را تحویل دولت فدرال آمریکا داده اند که برنامه آنها برای تأسیس یک شرکت جدید و انجام یک سری فعالیت های نامشخص، احتمالاً در حوزه بازیافت مواد را نشان می دهد. در اسناد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شرکتی به نام Redwood Materials به چشم می خورد که «جفری استرابل» مدیر ارشد فناوری تسلا و «اندرو استیونسن» مدیر پروژه های ویژه تسلا را به عنوان مدیران ارشد اجرایی معرفی کرده است.

این شرکت به تازگی 2 میلیون دلار سرمایه دریافت کرده است

آدرس این کمپانی، ساختمانی واقع در شهر ردوود کالیفرنیاست و ماه گذشته سرمایه ای بالغ بر 2 میلیون دلار را از یک سرمایه گذار ناشناس دریافت داشته. وب سایت این شرکت هم اطلاعات خاصی به ما نمی دهد و فقط جملاتی نظیر «ارزش مواد را آزاد کنید» یا «فناوری پیشرفته و توسعه فرایندهای بازیافت، تولید مجدد یا استفاده دوباره از مواد» در آن درج شده.

تسلا در آینده باتری خودروهای الکتریکی را بازیافت خواهد کرد

البته این احتمال هم وجود دارد که Redwood Materials هیچ ارتباطی با تسلا نداشته باشد، چون استرابل پیش از این هم در شرکت های متفرقه سرمایه گذاری کرده بود. او که هم اکنون مسئولیت نظارت بر زنجیره تأمین گیگافکتوری تسلا در نوادا را بر عهده دارد، توجه ویژه ای به مبحث بازیافت مواد معدنی نیز داشته و چندی پیش اعلام کرده بود تسلا می خواهد باتری های مورد استفاده در خودروهای الکتریکی را بازیافت و فرآوری نماید.

به احتمال زیاد در جریان گزارش عملکرد مالی تسلا که اواخر وقت امروز منتشر می شود، اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت خودروی Model 3، فرایندهای کسب و کار و تولید این کمپانی، و شاید این شرکت جدیدالتأسیس به دست آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی