ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا از موفقیت ساعت هوشمند Steel HR، از زمان خرید کمپانی Withings خبر می دهد

در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که نوکیا اعلام کرد برند Withings به خانواده نوکیا می پیوندد و تمام محصولات آن، به شکلی یکپارچه و تحت یک برند واحد به فروش می رسند. از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که نوکیا اعلام کرد برند Withings به خانواده نوکیا می پیوندد و تمام محصولات آن، به شکلی یکپارچه و تحت یک برند واحد به فروش می رسند. از آن زمان، Withings یکی از بهترین پوشیدنی های خود، یعنی ساعت آنالوگ Steel HR را روانه بازار کرده کرده که ظاهراً با موفقیت قابل توجهی مواجه شده است.

پر واضح است که برند نوکیا به مراتب از Withings محبوب تر بوده و این مسئله، قطعاً کمک شایانی به افزایش فروش محصولات آن کمپانی کرده است. Rajeev Suri، مدیر عامل نوکیا اعتقاد دارد که همین موفقیت می تواند با موبایل های HMD Global که تحت برند نوکیا به فروش خواهند رسید نیز تکرار شود.

مدیر عامل نوکیا اعتقاد دارد همین موفقیت می تواند با موبایل های HMD Global نیز تکرار شود

کمپانی نوکیا اگرچه از فروش بسیار خوب پوشیدنی Withing Steel HR خبر داده، اما آمار دقیقی از میزان این فروش ارائه نکرده است. دو مدل مختلف این ساعت هوشمند در حال حاضر با قیمت 189.95 و 199.95 یورو به فروش می رسند.

Steel HR نخستین دستگاه پوشیدنی پایشگر فعالیت به همراه سنسور ضربان قلب است که عمر باتری بسیار زیاد 25 روزه را با خود به ارمغان می آورد. علاوه بر این، ساعت هوشمند آنالوگ مورد اشاره از اعلانات دستگاه های موبایل هم پشتیبانی می کند و قادر به نمایش آنها روی نمایشگر خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مگه قرار نبود نوکیا ۸ رو نوکیا معرفی کنه ???

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    کم کم همه چی داره به وفق نوکیا پیش میره انگار ?

مطالب پیشنهادی