ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اضافه شدن حالت مخفی در گروه ها و چندین قابلیت دیگر در آخرین آپدیت Google Allo

مدتی هست که گوگل عزم خود را جزم کرده تا هر ماه پیام رسان Allo خود را با قابلیت هایی تازه به روز رسانی کند. در آخرین آپدیتی که برای Allo منتشر شد، شاهد اضافه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۰۰

مدتی هست که گوگل عزم خود را جزم کرده تا هر ماه پیام رسان Allo خود را با قابلیت هایی تازه به روز رسانی کند. در آخرین آپدیتی که برای Allo منتشر شد، شاهد اضافه شدن پشتیبانی از Android Auto و اموجی های متحرک به اپلیکیشن بودیم، اما به روز رسانی اخیر که ساعاتی پیش منتشر شده دوباره فهرستی از قابلیت های جدید را برای این اپلیکیشن پیام رسان به ارمغان آورده است.

مدیر محصولات گوگل Allo ساعاتی پیش با انتشار یک توییت در مورد قابلیت های جدید نسخه اندروید این اپلیکیشن طی آخرین به روز رسانی صحبت کرده است. شاید مهم ترین این قابلیت ها امکان تهیه نسخه پشتیبان از پیام ها و بازگردانی آن ها در زمان دلخواه باشد که پیش از این در Allo وجود نداشت.

اما قابلیت جدید دیگر، پشتیبانی از حالت مخفی در چت های گروهی است، بدین شکل که در صورت فعال کردن آن تمام پیام هایی که در گروه ها می فرستید پس از طی مدت زمانی مشخص به طور کامل پاک می شوند. در نهایت پشتیبانی از پیش نمایش لینک ها هم قابلیت دیگری است که به Allo اضافه شده تا کاربران بتوانند پیش از باز کردن هر لینک، پیش نمایشی از آن را مستقیما در پنجره چت مشاهده نمایند.

این به روز رسانی هم اکنون برای نسخه اندروید Allo منتشر شده، و می توانید همین حالا آن را از پلی استور دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    چیز جالبی که در مورد Allo فهمیدم اینکه اگه نرم افزار رو حذف هم بکنید بعد اگه یکی از دوستاتون بهتون پیام بده براتون نمایش داده میشه با اینکه کامل نرم افزار رو حذف کرده باشین حتی میتونید جواب پیامهارو هم بدین

مطالب پیشنهادی