ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همکاری ایرانسل و شرکت ملی گاز ایران در زمینه کنتورخوانی هوشمند

با داغ تر شدن مبحث اینترنت اشیاء در دنیا، شرکت های بزرگ و کوچک ایرانی نیز در این عرصه فعال می گردند. در همین راستا ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری جدید از آغاز همکاری اش با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

با داغ تر شدن مبحث اینترنت اشیاء در دنیا، شرکت های بزرگ و کوچک ایرانی نیز در این عرصه فعال می گردند. در همین راستا ایرانسل با ارسال یک بیانیه خبری جدید از آغاز همکاری اش با شرکت ملی گاز ایران به منظور هوشمندسازی فرایند کنتورخوانی خبر داده که در ادامه توجه شما را به متن این بیانیه خبری جلی می کنیم.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تفاهم‌ نامه امضا شده در زمینه کنتورخوانی هوشمند بین ایرانسل و شرکت ملی گاز ایران با هدف ایفای نقش سازنده و جدی در حوزه خدمات «اینترنت اشیا» و گسترش ارائه خدمات بر پایه فناوری NB-IoT منعقد شده است. این فناوری، پیشتر در دهه فجر سال 95 و با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساختمان مرکزی ایرانسل به صورت آزمایشی راه‌ اندازی شده بود.

شرکت ملی گاز ایران طی فراخوانی در پاییز 1394، از شرکت‌های علاقه‌مند دعوت کرده بود تا در اجرای طرح پایلوت گاز برای کنتورخوانی هوشمند شرکت کنند. هر یک ازشرکت‌هایی که موفق به امضای موافقتنامه نهایی با شرکت ملی گاز شوند، یک پروژه تأمین، نصب و قرائت مکانیزه را برای 5000 کنتور هوشمند گاز با استفاده از فناوری­های مطرح این حوزه، اجرا خواهند کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشگام در عرضه خدمات اینترنت اشیا، پیش از این برای نخستین بار در ایران، از سامانه شهر هوشمند و خدمات شهروندی هوشمند در منطقه آزاد انزلی رونمایی کرده و نیز سامانه مدیریت حمل و نقل و پرداخت همراه مبتنی بر فناوری NFC را در شهرهای اهواز و منطقه آزاد انزلی معرفی کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ماموران کنتور خوان بیکار می شن

  • مهدی
    مهدی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایرانسل بره بسته هاش رو به حالت قبل برگردونه نیاز نیست همچین کارهایی انجام بده

  • javad ahmadi
    javad ahmadi | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یه مشت دزد??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی