ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال بازگشت موتورولا به بازار تبلت ها

بیش از پنج سال از عرضه آخرین تبلت با برند موتورولا به بازار می گذرد که حالا وبسایت Android Police خبر می دهد این شرکت آمریکایی در حال توسعه تبلتی 9 تا 10 اینچی با ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

بیش از پنج سال از عرضه آخرین تبلت با برند موتورولا به بازار می گذرد که حالا وبسایت Android Police خبر می دهد این شرکت آمریکایی در حال توسعه تبلتی 9 تا 10 اینچی با «کیفیت ساخت و طراحی ارزنده» است و برای اثبات ادعای خود تصویری از نمایشگر آن را هم منتشر کرده است.

گفتنی است تصویر مورد اشاره اطلاعات خاصی را در اختیار کاربران قرار نمی دهد اما با این حال به یک قابلیت چند وظیفگی اشاره می کند که با عنوان «productivity mode» شناخته شده و هم اکنون در تبلت های یوگا بوک تولید شده توسط کمپانی مادر موتورولا یعنی لنوو حضور دارد.

به عقیده فاش کنندگان، این تبلت دارای «کیفیت ساخت و طراحی ارزنده ای» خواهد بود

لازم به ذکر است خبر منتشر شده با توجه به عدم حضور چندین ساله موتورولا در حوزه مورد بحث کمی تعجب آور بوده و همانطور که روز گذشته هم در دیجیاتو خواندید، بازار تبلت ها کماکان رو به افول است. علاوه بر آن با توجه به عرضه آیپد تازه اپل با قیمت 329 دلار، ورود به میدان رقابت را بیش از پیش مشکل می کند.

اما از طرف دیگر بد نیست بدانید که به عقیده محققان مؤسسه IDC، عرضه و فروش تبلت های تبدیل شدنی همانند آیپد پرو که دارای کیبرد جدا شدنی هستند، به مرور زمان قوت گرفته و احتمال می رود در آینده دستگاه های مورد اشاره جایگزین لپ تاپ های مرسوم شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی