ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن VidCompact؛ فشرده سازی ویدیوها با کمترین افت کیفیت

چند بار شده که می خواستید ویدیوی حجیمی را در تلگرام به اشتراک بگذارید، اما به خاطر سرعت آپلود افتضاح اینترنت بیخیال این کار شده اید؟ احتمالا بارها و بارها. البته مسئله خیلی عجیبی هم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

چند بار شده که می خواستید ویدیوی حجیمی را در تلگرام به اشتراک بگذارید، اما به خاطر سرعت آپلود افتضاح اینترنت بیخیال این کار شده اید؟ احتمالا بارها و بارها. البته مسئله خیلی عجیبی هم نیست، تا وقتی که اکثر سرویس دهندگان اینترنت محور تبلیغات و تمرکزشان را روی سرعت دانلود قرار داده اند و همه هم به دنبال سرعت دانلود بیشترند کمتر کسی است که برای آپلود ارزش قائل بشود.

تا زمانی که سرعت آپلود اینترنت به شرایط مطلوب نرسیده باید تلاش کنید که تمام فایل هایتان را در فشرده ترین فرمت ممکن بارگذاری کنید. در خصوص فایل های ویدیویی اپلیکیشن VidCompact می تواند خیلی به کارتان بیاید. VidCompact نهایت تلاشش را به کار گرفته تا با کمترین افت کیفیت ممکن بیشترین فشرده سازی را روی ویدیوهای شما انجام بدهد، و باید اعتراف کنیم که در انجام این وظیفه فراتر از حد انتظار ظاهر شده.

اپلیکیشن فشرده ساز تیم EnjoyMobi (که ویرایشگر ویدیوی محبوب VideoShow هم کار آن هاست) تقریبا از تمام فرمت های متداول ویدیو پشتیبانی می کند، و قدرت فشرده سازی باورنکردنی اش می تواند حجم ویدیویی 1 گیگابایتی را تا حد چند مگابایت کاهش بدهد.

میزان این فشرده سازی کاملا به دست خود شماست. مثلا برای فشرده سازی یک ویدیوی 1080p می توانید از بین چند گزینه (960p، 720p، 480p و ...) موردی که برایتان مناسب تر است را انتخاب کنید و البته پیش از انجام این کار و برای این که فشرده سازی بیشتری انجام داده باشید، قسمت های اضافی ویدیو را هم برش بزنید.

بسته به قدرت سخت افزاری گجتی که از آن استفاده می کنید سرعت این فشرده سازی می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی می توان گفت که اپلیکیشن این کار را با سرعت قابل قبولی انجام می دهد، و نکته خوشحال کننده این که بعد از دادن خروجی روی آن ها واترمارک نمی چسباند.

اما به جز فشرده سازی ویدیو، تبدیل تمام فرمت های ویدیویی به فایل های mp4 هم از دیگر کارهایی است که این اپلیکیشن به خوبی از پس آن بر می آید. کافیست هر ویدیو با هر حجم و فرمتی را به VidCompact بدهید تا به سرعت آن را به فرمت رایج mp4 تبدیل کند که تقریبا تمام سیستم های عامل و گجت های هوشمند به طور پیش فرض از آن پشتیبانی می کنند.

در مجموع VidCompact وسیله خوبی است تا بتوانید ویدیوهای حجیم تان را با کمترین افت کیفیت ممکن فشرده کرده و حتی در ضعیف ترین شرایط اینترنت هم به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. مسلما با استفاده از این اپلیکیشن به میزان زیادی در مصرف دیتای خود صرفه جویی خواهید کرد.

VidCompact

VidCompact

سازنده: EnjoyMobi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mostoul_bm
    mostoul_bm | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ویدیو های ۲۶۵ رو ساپورت نمیکنه متاسفانه.

مطالب پیشنهادی