ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تشکیل ائتلاف سامسونگ، های سنس و تی سی ال برای رقابت با تلویزیون های اولد ال جی

سامسونگ، های سنس و تی سی ال که تعدادی از کمپانی های مطرح بین المللی در زمینه تولید و فروش تلویزیون هستند هم اکنون ائتلافی با نام «QLED Alliance» تشکیل داده و سعی دارند تا ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سامسونگ، های سنس و تی سی ال که تعدادی از کمپانی های مطرح بین المللی در زمینه تولید و فروش تلویزیون هستند هم اکنون ائتلافی با نام «QLED Alliance» تشکیل داده و سعی دارند تا فناوری QLED را به رقیبی سرسخت برای نمایشگرهای OLED تبدیل کنند.

گفتنی است در حال حاضر اصطلاح QLED یک نام تجاری تحت کنترل سامسونگ است که در تلویزیون های LCD مجهز به فناوری کوانتام دات مورد استفاده قرار می گیرد اما حالا با تشکیل این ائتلاف به نظر می رسد که های سنس و تی سی ال هم قادر خواهند بود تا از آن در محصولات خود بهره ببرند.

لازم به ذکر است حرکت مورد اشاره مطمئناً پاسخی به شرکت رقیب یعنی ال جی است که آن هم اتحادی را تشکیل داده تا هرچه بیشتر بتواند تلویزیون OLED خود را گسترش دهد.

هدف این ائتلاف تلاش برای برتری تلویزیون های QLED بر نمایشگر های اولد ال جی است

همچنین بد نیست اشاره شود که ائتلاف سامسونگ با کمپانی های مورد اشاره در خلال نخستین رویداد CECC در شهر پکن به صورت رسمی معرفی شد و در این مراسم شرکت نانوتکنولوژی Nanosys به نقشه راه خود برای آینده فناوری کوانتام دات اشاره کرده و عنوان کرد که تلویزیون های  True QLED در آینده ای نزدیک در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش های دریافتی تلویزیون های True QLED می توانند به روشنایی و رنگ های غنی فناوری کوانتام دست پیدا کنند در حالی که رنگ مشکی واقعی را هم مانند تلویزیون های OLED به نمایش خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • saeed100st
    saeed100st | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مبخوادباالجی رقابت کنه.به گرد تکنولوژی الجی نمیرسی

  • | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خو میگفتین که ائتلاف ال حی با کیه؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی