ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش رنو ساندرو اتوماتیک؛ اردیبهشت 96

سایپا از پیش فروش ساندرو اتوماتیک خبر داده است. این شرکت ٢٠ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت برای خریداران ساندرو در نظر گرفته است و خودرو در تير ماه تحويل داده خواهد شد. سود مشارکت و ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

سایپا از پیش فروش ساندرو اتوماتیک خبر داده است. این شرکت ٢٠ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت برای خریداران ساندرو در نظر گرفته است و خودرو در تیر ماه تحویل داده خواهد شد.

سود مشارکت و سود انصراف برای خریداران رنو ساندرو به ترتیب ١۵و ١۴ درصد اعلام شده است. بر اساس اعلام گروه خودروسازی سایپا مابقی قیمت در زمان ارسال دعوتنامه در مهرماه ٩۶ محاسبه و از مشتری گرفته خواهد شد.

ساندرو اتوماتیک بر روی پلت‌فرم X90 همان پلت‌فرم تندر٩٠ قرار دارد، اما از نظر شکل ظاهری و بدنه و طراحی داخلی تفاوت‌های زیادی با تندر٩٠ دارد.

ساندرو با وجود هاچ بک بودن و دارا بودن طول کلی به اندازه ۴/٠٢متر، ظرفیت ذخیره سازی و فضاهای داخلی مناسبی را ارائه می کند. فضای بار آن به اندازه ٣٢٠ لیتر گنجایش دارد که از غالب خودروهای کامپکت و کوچک بیشتر است.

از لحاظ ایمنی فعال با دارا بودن آخرین نسل از ABS شرکت بوش و از نظر ایمنی غیر فعال نیز مطابقت با آخرین الزامات اتحادیه اروپا با مواردی نظیر داشبورد مشبک و صلیب سقف تامین گردیده است.

در بازار ایران این خودرو، با همان موتور ۴سیلندر ١/۶ لیتری تندر عرضه خواهد شد. حداکثر قدرت این خودرو ١٠۵ اسب بخار است و مى تواند ١۴٠ نیوتون متر گشتاور تولید کند. جعبه دنده ى این خودرو نیز ۴ دنده اتوماتیک مى باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی