ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Stickman Skate Battle؛ رویای آدمک ها

استودیوی Djinnworks GmbH را به نوعی می توانیم والدین استیکمن ها خطاب کنیم. شاید پیش از ساخته های این توسعه دهنده معروف هم بودند سازندگانی که برای عناوین شان از شخصیت آدمک ها استفاده کرده ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

استودیوی Djinnworks GmbH را به نوعی می توانیم والدین استیکمن ها خطاب کنیم. شاید پیش از ساخته های این توسعه دهنده معروف هم بودند سازندگانی که برای عناوین شان از شخصیت آدمک ها استفاده کرده باشند اما محبوبیت کنونی آن ها را مدیون بازی های Djinnworks GmbH هستیم؛ عناوینی که همگی یک لباس متفاوت به تن مردان هزارچهره صنعت گیمینگ می کردند.

حالا این سازنده در آخرین تلاشش سعی نموده اسکیت سواری را به استیکمن ها آموخته و بعد از مدت ها یک عنوان با کیفیت از این ورزش را برای دارندگان اسمارت فون ها به ارمغان بیاورند. به تازگی هم نسخه بتای این بازی که Stickman Skate Battle نام دارد عرضه شده و در این مطلب می خواهیم ببینیم آیا Djinnworks GmbH توانسته انتظارات را برآورده کند یا Stickman Skate Battle به روند رو به رشد آن ها پایان می دهد.

برای حرکت شخصیت اصلی کافیست از آنالوگ سمت چپ استفاده کنید. به کمک آنالوگ سمت راست هم نه تنها می توانید بپرید، بلکه با کشیدن آن به جهت های مختلف قابلیت انجام حرکت های نمایشی هنگام پرش را خواهید داشت.

خوب بگذارید از همین ابتدا خیال تان را راحت کنیم، بعد از عرضه عناوین عالی Stickman Base Jumper 2 و Stickman Basketball 2017 که به راحتی می توانیم آن ها را از بهترین های کارنامه Djinnworks GmbH بنامیم، Stickman Skate Battle هم پتانسیل های رسیدن به این درجه را دارد. اما تنها در صورتی که سازنده برای نسخه پایانی، مشکلات کنونی ورژن بتا را بر طرف سازد.

بیایید پیش از پرداخت به نقاط مثبت و ضعف بازی، ابتدا نگاهی به مکانیزم های گیم پلی آن بیاندازیم. همانند چند عنوان گذشته، Djinnworks GmbH برای ساخت Stickman Skate Battle هم از محیطی سه بعدی استفاده کرده است و به واسطه همین المان، شما یک تجربه کاملا آزادانه خواهید داشت؛ هر جایی که در محیط دوست دارید رفته و با انجام حرکات نمایشی فراوان امتیازات زیادی به دست بیاورید.

از دیدگاه گرافیک شاید کیفیت بعضی تکسچرها پایین باشد ولی به واسطه محیط های مختلف، موانع گوناگون برای پرش و آبجکت های سه بعدی به راحتی می توانیم از آن چشم پوشی کنیم.

گیم پلی Stickman Skate Battle به دو بخش آفلاین و آنلاین تقسیم شده است. در قسمت آفلاین، شما از بین ده محیط موجود می توانید یکی را انتخاب نموده و با رفتن به آنجا اسکیت سواری کنید. متاسفانه با توجه به نسخه بتا، بخش آفلاین Stickman Skate Battle بیش از آنکه یک تجربه تک نفره فراموش نشدنی باشد حکم قسمتی آموزشی را داشته و آنجا حرکت های مختلفی را تمرین خواهید کرد.

توسعه دهندگی به سادگی می توانست با اضافه سازی اهداف مختلف به بخش آفلاین، رنگ جذابیت به آن ببخشد تا هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید همچنان از انجام Stickman Skate Battle لذت ببرید. امیدواریم Djinnworks GmbH برای نسخه نهایی به این قسمت توجه بیشتری کند. چون شاید با وجود محیط های بزرگ و حرکت نمایشی مخفت، اسکیت سواری سرگرم کننده باشد. اما وقتی بی هدف بچرخید، این لذت بعد از چند ساعت از بین می رود.

می توانید شخصیت خود را ارتقا داده یا برای او وسیله های گوناگون بخرید.

پس از بخش آفلاین به قسمت آنلاین می رسیم؛ جایی که بیشترین تمرکز Stickman Skate Battle روی آن بوده و به خاطر سرورهای ضعیف نسخه بتا، دسترسی به آن چندان ساده نیست. Djinnworks GmbH برای افزایش جذابیت این بخش از دو حالت مختلف گیم پلی استفاده کرده است. یکی از آن ها Score Battle نام داشته و بازیکنی که بیشترین امتیاز را در یک دقیقه و با انجام حرکت های نمایشی به دست بیاورد پیروز خواهد شد.

در حالت دوم که Domination Battle نام دارد، کسی که بتواند زود تر از حریف از تمام موانع عبور کند برنده مسابقه می شود. تمام مسابقات آنلاین Stickman Skate Battle هم تک به تک هستند. حرف های خود را اینگونه به پایان می رسانیم که Stickman Skate Battle همانند بقیه بازی های Djinnworks GmbH عنوانی جذاب است اما به خاطر مشکلات نسخه بتا اگر از طرفداران استیکمن ها «نیستید» شاید بهتر باشد تا عنوان نهایی که احتمالا در آینده ای نزدیک عرضه می شود صبر کنید.

لینک دانلود نسخه iOS - لینک دانلود نسخه اندروید - کافه بازار

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • loganlegend
    loganlegend | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خوبه این شرکت داره راه خوبی رو میره

مطالب پیشنهادی