ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام شرایط فروش میتسوبیشى لنسر؛ افزایش قیمت به 135 میلیون تومان

شركت آرين موتور نماينده رسمي ميتسوبيشي موتورز ژاپن، فروش بهاره میتسوبیشی لنسر را با شرايط اقساطى ويژه آغاز كرده است. قيمت پايه این مدل ١٣٩ ميليون تومان در نظر گرفته شده است که با وام ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، فروش بهاره میتسوبیشی لنسر را با شرایط اقساطى ویژه آغاز کرده است.
قیمت پایه این مدل ١٣٩ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با وام ٧۵ میلیون تومانی بدون بهره بصورت تحویل فوری عرضه می کند.

همچنین تخفیف ۴ میلیون تومانی براى خریدارانى که مایل به خریدارى خودرو به صورت نقدى باشند در نظر گرفته شده که به معنای قیمت فروش نقدی 135 میلیون تومان است. این در حالیست که براساس آخرین شرایط فروش اعلام شده توسط آرین موتور در سال 95، قیمت فروش نقدی لنسر تیپ 4 برابر با 131.7 میلیون تومان اعلام شده بود.
 این خودرو داراى یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی بصورت تیپ ترونیک و شیفت ترونیک، مانیتور تاچ ۶.۴ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، گرم کن صندلی، صندلی ٨ حالته برقی، سانروف 3 حالته، ٧ ایربگ است.

نمونه اتوماتیک لنسر جدید داراى موتور ١/٨ لیترى است، که مى تواند ١۴٠ اسب بخار قدرت و ١٧۶نیوتون متر گشتاور تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی میتسوبیشی لنسر به ۶.۶ لیتر در ١٠٠ کیلومتر می رسد.از رقبای میتسوبیشی لنسر که سال های آخر تولید خود را تجربه می کند، می توان به کیا سراتو، تویوتا کرولا، مزدا 3 و نسل جدید هیوندای النترا اشاره کرد که سهم زیادی در بازار سدان های 120 تا 140 میلیونی را به خود اختصاص داده اند.

با این حال لنسر به لطف نام پر آوازه و ویژگی های اسپرتش تا حدی کاراکتری متفاوت از سایر خودروهای حاضر در این رده قیمتی را ارائه می دهد اما این روزها در سایه عملکرد نه چندان درخشان شرکت سازنده قرار گرفته و ممکن است ظرف سال های آینده از سبد محصولات میتسوبیشی حذف شود، چرا که این خودروساز ژاپنی تصمیم گرفته تا آینده برند خود را تنها بر پایه خودروهای کراس اوور بنا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • علی کریمی
    علی کریمی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    مسخره است. توی اون مملکت جای ماشین درست و حسابی دارن آشغال با مبلغ گزاف میفروشن.

  • جواد علیزاده
    جواد علیزاده | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این قیمتش بخاطر گمرک این همه شده یا نه چیز دیگه باعث شده چنین قیمتی پیدا کنه؟

    • xiaomi
      xiaomi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

      دوستان انحصارچی... باید روش بخورن... بخور بخوریه... این با این وضعیت پول ایران باید حدود 80 میلیون فروش بره... که اونم بخاطر نابودی پول ایران طی هشت سال اخیره... اما دوستان ایت وسط رو هر دونه 60 میلیون میخورن

  • xiaomi
    xiaomi | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    این قیمتش بیست هزار دلاره... چقدر میکنند تو پاچه ملت

مطالب پیشنهادی