ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکنولوژی جدید مایکروسافت: استفاده همزمان از انگشت و قلم هوشمند در صفحه لمسی

بخش تحقیقات در مایکروسافت گاهی تصمیم می گیرد تکنولوژی های جالبی که کار توسعه شان را بر عهده داشته را به کاربران نشان دهد و امروز، با انتشار ویدیویی از فناوری نوینی در صفحه نمایشگر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

بخش تحقیقات در مایکروسافت گاهی تصمیم می گیرد تکنولوژی های جالبی که کار توسعه شان را بر عهده داشته را به کاربران نشان دهد و امروز، با انتشار ویدیویی از فناوری نوینی در صفحه نمایشگر لمسی تبلت خبر داد که می تواند به شکل همزمان از لمس انگشت و قلم هوشمند پشتیبانی کرده تا کاربران بتواند به شکلی سریع تر به نتیجه مورد نظرش برسد.

در ویدیوی پایین می بینید که چگونه یک فرد با استفاده از لمس همزمان انگشت خود و همچنین قلم هوشمند، می تواند منوها و کشوهای جدیدی را باز کرده و کار ساختن سند مورد نظرش را سریع تر پیش گیرد. مشخصاً افرادی که همین حالا در مجموعه های نرم افزاری مشابه آفیس یا خود آفیس از قلم استایلوس بهره می گیرند، اذعان می کنند که این تکنولوژی کار آنها را به شدت ساده تر می کند.

در واقع با استفاده از لمس همزمان، کاربر ابزارهای تعاملی بیشتری با دستگاه به دست می آورد که برخی از آنها در ویدیو مثال زده می شوند. تصور کنید در حال طراحی هستید و استایلوس، وسیله اصلی شما است. در این حالت می توانید به شکل همزمان با لمس انگشت دیگر، رنگ ها را تغییر دهید.

این تکنولوژی توسط بخش تحقیقات مایکروسافت توسعه پیدا کرده و احتمالاً می توان آن را در سرفس های آینده دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    فوق العاده است ، فوق العاده

مطالب پیشنهادی