ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میزان حافظه رم آیفون 8 اپل
تکنولوژی

گزارش های تازه حاکی از عرضه آیفون ها در مهر ماه سال جاری هستند

پیشتر در خبرها دیدیم که شایعات کم و بیش به احتمال تأخیر در تولید آیفون های جدید اشاره کرده بودند اما حالا گزارش تازه ای توسط «Economic Daily News» منتشر شده که حاکی از معرفی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

پیشتر در خبرها دیدیم که شایعات کم و بیش به احتمال تأخیر در تولید آیفون های جدید اشاره کرده بودند اما حالا گزارش تازه ای توسط «Economic Daily News» منتشر شده که حاکی از معرفی آیفون 7s و آیفون 8 در سپتامبر و عرضه آنها در اکتبر است.

گفتنی است با استناد به اطلاعات فاش شده توسط EDN، یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی تولید برد مدارهای مورد استفاده در سه آیفون سال جاری تا حدود زیادی رفع شده و از همین رو ساخت قطعات مطابق با برنامه پیش خواهد رفت.

به نظر می رسد تولید انبوه قطعات داخلی آیفون از ماه ژوئن آغاز شده و در همین حین در تاریخ بیستم خرداد ساخت چیپست A11 به دست TSMC رقم می خورد. همچنین در این گزارش عنوان شده که فاکسکان و پگاترون هم روند استخدام کارگران تازه برای مونتاژ آیفون 8 را سرعت بخشیده اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط EDN، تولید انبوه آیفون ها طبق برنامه در خردادماه آغاز شده و مهر هم به بازار عرضه می شوند

لازم به ذکر است طبق پیش بینی ها انتظار می رود که اپل در سال جاری سه آیفون جدید را معرفی کند که دو دستگاه آن مربوط به نسخه های بروز رسانی شده آیفون 7 بوده که احتمالاً با نام آیفون 7s شناخته می شوند.

اما آیفون سوم که تاکنون با نام آیفون 8 یا آیفون ادیشن شناخته می شود، از طراحی منحصر بفردی برخوردار بوده و دارای نمایشگر 5.8 اینچی اولد اما با اندازه ای در حدود آیفون 4.7 اینچی است که نشان دهنده حاشیه های بسیار کم صفحه نمایش آن است. دیگر مشخصات منتسب به آیفون 8 عبارتند از دوربین دوگانه با چینش عمودی، دوربین ثانویه با قابلیت تشخیص سه بعدی چهره، شارژ بیسیم و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک بهبود یافته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • pine
    pine | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

    جهنم بابا چه کنیم حالا.هر وقت اومد میبینیم.روزی هزار بار این اونو گف اون اینو گفت.

    • hamze feizian
      hamze feizian | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

      حالا تو چرا حرص میخوری تو سعی کن با هواوی پی هشت نه ده یازده بیست..... خودت خوش باشی

    • soroush ACM
      soroush ACM | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

      والله ?

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

      واقعا فاز اینایی که میان ناله میکنن که چرا این خبر و گذاشتید ، چرا اینقدر در مورد فلان چیز نظر میدید و اینارو نمی فهمم ... خو بابا از یه خبر خوشت نمیاد، نخونش، از کنارش رد شو ... دیگه واقعا ارزش داره با اینکه از خبر خوشت نمیاد، بازش کنی، بعد login کنی، بعد بیای تازه نظرم بذاری بگی چرا این خبر و گذاشتید؟؟؟ ... این بجز نشون دادن سوزش فرد، هیچ چیز دیگه ای رو نشون نمیده...

مطالب پیشنهادی