ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

از حالا می توانید در اینستاگرام بدون نیاز به اپلیکیشن پست بگذارید

اینستاگرام اخیرا در مسیر کمپانی مادرش فیسبوک گام گذاشته و قصد آن کرده تا سرویس خود را از حالت اپلیکیشن محور خارج کرده و مصرف دیتای بسیار بالای آن را کاهش بدهد. برای این منظور، پلتفرم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

اینستاگرام اخیرا در مسیر کمپانی مادرش فیسبوک گام گذاشته و قصد آن کرده تا سرویس خود را از حالت اپلیکیشن محور خارج کرده و مصرف دیتای بسیار بالای آن را کاهش بدهد. برای این منظور، پلتفرم مورد بحث از این پس به کاربران موبایل اجازه می دهد که با ورود به وبسایت instagram.com، بدون نیاز به نصب اپلیکیشن وارد حساب کاربری خود شده و در آن پست بگذارند.

این قابلیت می تواند به رشد اینستاگرام در کشورهای در حال توسعه (که از اینترنت خوبی برخوردار نیستند) کمک کرده و راه را برای رسیدن به آمار 1 میلیارد کاربر هموار سازد. اگر به خاطر داشته باشید، اینستاگرام در راستای همین هدف چندی پیش امکان دسترسی آفلاین به قابلیت های اپلیکیشن را برای کاربران پلتفرم اندروید فراهم کرد. بازدیدکنندگان از وبسایت اینستاگرام در موبایل می توانند وارد حساب کاربری خود شده و محتوای فیدها و پروفایل ها را تماشا کنند. همچنین امکان جستجو در میان پست ها و دسترسی به بخش اکسپلور (البته کمی محدودتر از اپلیکیشن اصلی) هم وجود دارد.

اینستاگرام به کاربران موبایل اجازه داده تا از طریق وبسایت این سرویس هم قادر به ارسال پست باشند.

البته همچنان امکان گذاشتن پست از طریق مرورگرهای رایانه وجود ندارد. ضمنا با مرورگرهای موبایل هنوز نمی توان به پیام های دایرکت و بخش استوریز دسترسی داشت. با این وجود همین امکان پست گذاشتن هم می تواند شروع خوبی باشد تا کاربران بیشتری به سوی اینستاگرام جذب شوند.

بد نیست بدانید که یکی از موثرترین اقدامات فیسبوک برای رسیدن به آمار بیش از یک میلیارد کاربر، ارائه نسخه های سبک و کم مصرف از اپلیکیشن هایش بوده که فعلا شامل Facebook Lite و Messenger Lite می شوند. بنابراین اینستاگرام با اقدام اخیر خود می تواند امیدوار باشد که به زودی به آمار 1 میلیارد کاربر دست خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی جالبه. این قابلیت را من حدود دو سه هفته پیش دیدم اینستاگرام روی مرورگر گوشی داره. البته با اکانت یک نفر تست کردم، بعد که با اکانت خودم رفتم دیدم مثل قبله. خیلی تعجب کردم. پس اون موقع به طور ازمایشی برای بعضی اکانتهای جدیدتر احتمالاً گذاشته بود، الان همگانی کرده.
    اینطوری خیلی عالیه. با روشی که دوستان گفتن، دیگه مجبور نیستی عکسها را ابتدا از کامپیوتر به گوشی انتقال بدی بعد با کیبورد کوچیک گوشی توی اینستاگرام پست بذاری و کپشن بنویسی

    • انتقاد سازنده
      انتقاد سازنده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      دوباره تست کردم. با اکانت من هنوز هم نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی