ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن پاور پوینت حالا قادر به ترجمه لحظه به لحظه ارائه های شما است

طی کنفرانس توسعه دهندگان بیلد در شهر سیاتل، مایکروسافت از پلاگین جدید و کارآمدی برای اپلیکیشن پاور پوینت رونمایی کرد که امکان ترجمه آنی اسلایدهای ارائه شما را فراهم می آورد. پلاگین Presentation Translator که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۲

طی کنفرانس توسعه دهندگان بیلد در شهر سیاتل، مایکروسافت از پلاگین جدید و کارآمدی برای اپلیکیشن پاور پوینت رونمایی کرد که امکان ترجمه آنی اسلایدهای ارائه شما را فراهم می آورد.

پلاگین Presentation Translator که امکان افزودن آن به اپلیکیشن دسکتاپ پاور پوینت وجود دارد، با استفاده از رابط برنامه نویسی Translation مایکروسافت، محتویات اسلاید شما را به صورت آنی و همزمان، به 10 زبان مختلف ترجمه می کند و در عین حال، آسیبی به فرمتی که برای اسلاید هایتان در نظر گرفته اید وارد نمی سازد.

در حال حاضر، زبان های عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، روسی و اسپانیایی از سوی مایکروسافت مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. علاوه بر ترجمه اسلایدهای شما، پلاگین تازه مایکروسافت می تواند کپشن هایی را نیز برای افرادی که از مشکلات شنوایی رنج می برند به نمایش درآورد.

مسلماً چنین قابلیتی، برای 100 میلیون کاربری که به ادعای مایکروسافت برای استفاده از Office 365 ثبت نام نموده اند بسیار کارآمد خواهد بود. گفتنی است که پلاگین Presentation Translator، از دل پروژه «مایکروسافت گاراژ» خارج شده و در فاز «دسترسی زودهنگام» روی ویندوز عرضه گشته است. برای استفاده از پلاگین مورد بحث می توانید از طریق این لینک برای آزمایش آن ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی