ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: آمازون در تلاش برای ادغام سرویس اپل موزیک با اسپیکرهای اکوی خود است

همانطور که می دانید آمازون امروز از نسل تازه اسپیکرهای هوشمند خود با نام اکو شو رونمایی کرد. اما وبسایت بلومبرگ در خلال پوشش خبر مذکور گزارش هایی را هم منتشر کرد که حاکی از ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

همانطور که می دانید آمازون امروز از نسل تازه اسپیکرهای هوشمند خود با نام اکو شو رونمایی کرد. اما وبسایت بلومبرگ در خلال پوشش خبر مذکور گزارش هایی را هم منتشر کرد که حاکی از آزمایش و بررسی چند ماهه اسپیکر سیری اپل در خانه برخی کارکنان این شرکت است.

در گزارش مذکور عنوان شده که مشخص نیست اسپیکر هوشمند اپل مجهز به نمایشگر خواهد بود یا خیر اما اخیراً صحبت هایی به نقل از فیل شیلر، یکی از مدیران اپل به گوش می رسید که او از مزایای یک دستگاه مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند دارای نمایشگر سخن گفته بود.

همچنین در بخش دیگری از گزارش بلومبرگ به عدم ادغام سرویس اپل موزیک با گجت آمازون اکو شو اشاره شده که به عقیده متخصصان اهالی کوپرتینو سرویس مذکور را برای اسپیکر خود محفوظ نگه داشته اند تا از آن به عنوان برگ برنده استفاده کنند.

«دیو لیمپ» هم به عنوان یکی از مدیران آمازون در مصاحبه ای پیرامون اکو شو گفته است که اسپیکر اکوی جدید از سرویس آمازون، اسپاتیفای و پاندورا برای استریم موسیقی بهره خواهد برد اما از اپل موزیک پشتیبانی نخواهد کرد. او همچنین عنوان کرده که آنها مشتاقانه در تلاش هستند تا «در این زمینه با کوپرتینویی ها همکاری کنند.»

ناگفته نماند بنابر صحبت های تحلیلگر معتبر مؤسسه KGI Securities، اپل با احتمال بیش از 50 درصد، اسپیکر هوشمند خود را در رویداد WWDC ماه آینده معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی