ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک در فهرست اثرگذارترین چهره های دنیای تکنولوژی مجله تایم

نشریه تایم به تازگی فهرستی از ۲۰ فرد تاثیر گذار صنعت تکنولوژی دنیا در حال حاضر را منتشر کرده که اسامی تیم کوک مدیرعامل اپل و جف ویلیامز مدیر ارشد عملیاتی این شرکت نیز در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۰

نشریه تایم به تازگی فهرستی از ۲۰ فرد تاثیر گذار صنعت تکنولوژی دنیا در حال حاضر را منتشر کرده که اسامی تیم کوک مدیرعامل اپل و جف ویلیامز مدیر ارشد عملیاتی این شرکت نیز در آن دیده می شوند.

در این فهرست کوک به عنوان مدیرعامل ارزشمندترین شرکت دنیا به خاطر «اثر تقریبا بی مثالش بر دنیای تکنولوژی» جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

طبق مقاله منتشر شده در تایم:

هر کاری که اپل انجام می دهد از سوی شمار زیادی از شرکت ها مورد تقلید قرار می گیرد و این یعنی انتخاب های وی در یک دور بی انتها از تکرار قرار خواهند گرفت. طبق گزارشات امروز اپل از هوش مصنوعی پیشرفته گرفته تا واقعیت افزوده و ماشین های خودران را در دست تست دارد. با در نظر داشتن نقش اپل به عنوان یک موجودیت فوق العاده در ایجاد سلیقه، اینکه کوک تصمیم می گیرد با هر کدام از این پروژه ها چطور به جلو حرکت نماید، آینده چشم انداز تکنولوژی های مصرفی را شکل خواهد داد.

گفتنی است در این فهرست بیست گانه کوک بعد از ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، جف بزوس مدیرعامل آمازون و مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک قرار می گیرد.

ایلان ماسک، جف بزوس و مارک زاکربرگ جایگاه های اول تا سوم این فهرست را در اختیار دارند

اما در مورد آقای ویلیامز باید بگوییم که به خاطر نظارت بر کل زنجیره تامین اپل از سال ۲۰۱۰ جایگاه ۱۷  این جدول را به خود اختصاص داده و وی را بیشتر به نام دست راست کوک می شناسند.

کوک شاید چهره عمومی و تصمیم گیرنده اصلی در اپل باشد اما جف ویلیامز دومین فرد تاثیرگذار دراین رابطه به شمار می رود. او یکی از نیروهای باسابقه اپل است که تقریبا برای مدت ۲۰ سال با این شرکت همکاری داشته و اغلب با نام تیم کوکِ تیم کوک از وی یاد می شد. او اواخر سال ۲۰۱۵ به سمت مدیر ارشد عملیاتی اپل منصوب شد که قبلا در اختیار تیم کوک بود. از طرفی ویلیامز از سال ۲۰۱۰ میلادی نیز بر کل زنجیره تامین اپل نظارت کرده است که با در نظر داشتن فعالیت های پیچیده این بخش ابدا کار ساده ای نیست. ویلیامز همچنین بر توسعه اپل واچ نظارت داشته که این نزدیکی وی به پروژه های جدید شرکت را نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Vortex?️
    Vortex?️ | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ?

مطالب پیشنهادی