ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت Actionable Messages سرویس آتلوک از مرحله پیش نمایش خارج شد

مایکروسافت امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد ۲۰۱۷ اعلام کرد که حالا طیف گسترده تری از کاربران می توانند به قابلیت Actionable Messages سرویس آتلوک دسترسی داشته باشند. قابلیتی که از آن صحبت می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۱:۱۶

مایکروسافت امروز و در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بیلد ۲۰۱۷ اعلام کرد که حالا طیف گسترده تری از کاربران می توانند به قابلیت Actionable Messages سرویس آتلوک دسترسی داشته باشند. قابلیتی که از آن صحبت می کنیم، از ماه سپتامبر تا حالا در مرحله پیش نمایش قرار داشته و فقط تعداد محدودی از کاربران قادر به استفاده از آن بودند.

Actionable Messages شامل دکمه هایی تعاملی در محیط آتلوک می شود تا بتوانید به کمک آن ها نسبت به اطلاعات درخواست شده در ایمیل ها یا پیام های سرویس های شخص ثالث بدون نیاز به خروج از محیط آتلوک واکنش نشان دهید. به عنوان مثال، تعامل توییتر با  Actionable Messages به این معناست که قادرید یک توییت را از همان محیط آتلوک لایک یا ریتوییت کرده و حتی به آن پاسخ بدهید.

همچنین کاربران Trello می توانند به اعلان های ایمیل در زمانی که شخصی در «کارت» یک قرار ملاقات تغییری ایجاد کرده یا در آن نظری گذاشته، مستقیما از درون آتلوک واکنش نشان دهند. مضاف بر این قابلیت یادشده برای سازمان هایی که جهت مدیریت مخارج خود از SAP Fieldgalss استفاده می کنند نیز کاربرد خواهد داشت.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که قابلیت یادشده را در اختیار طیف وسیع تری از کاربران آفیس 365 در Microsoft Team و آتلوک 2016 برای ویندوز (از طریق فست رینگ برنامه اینسایدر) قرار خواهد داد. همچنین اعلام شد که تعامل با سرویس های Salesforce، Freshdesk و Wrike نیز در دستور کار مایکروسافت قرار دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد Actionable Messages می توانید همین حالا به وبسایت توسعه دهندگان مایکروسافت مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی