ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت می خواهد کورتانا همیشه همراه شما باشد

ایده مایکروسافت برای گسترش حضور کورتانا در زندگی ما، فراتر از یک اسپیکر که روی کابینت آشپزخانه قرار گرفته می رود. در رویداد بیلد 2017، این شرکت نشان داد که چطور می تواند دستیار خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۰

ایده مایکروسافت برای گسترش حضور کورتانا در زندگی ما، فراتر از یک اسپیکر که روی کابینت آشپزخانه قرار گرفته می رود. در رویداد بیلد 2017، این شرکت نشان داد که چطور می تواند دستیار خود را هر لحظه و همه جا با شما همراه کند.

با استفاده از Cortana Skills Kit، توسعه دهندگان می توانند به توانایی های کورتانا افزوده و قابلیت های جدید آن را در ویندوز 10، اندروید و iOS به کار بگیرند. اگر همین حالا یک قابلیت برای الکسای آمازون توسعه داده باشند، می توانند آن را برای کورتانا نیز فراهم آورند.

ایده کلی این است که کورتانا را روی موبایل گرفته تا هر وسیله دیگری که مردم در طول روز با آن تعامل دارند داشته باشیم. برای نمایش این قابلیت ها، مایکروسافت روی استیج اجرای جالبی داشت.

مهم نیست که شما در ماشین نشسته اید و می خواهید قرار ملاقاتی را در تقویم خود علامت بزنید یا در آشپزخانه مشغول پختن غذا هستید. مایکروسافت برای نمایش بهتر این قابلیت، یک ماکت از ماشینی را روی استیج قرار داده بود. خوشبختانه کورتانا متوجه می شود که شما پشت لپ تاپ خود نیستید و حین رانندگی هستید.

لازم نیست حتما نکات مورد نیازتان را برای کورتانا تایپ کنید تا متوجه شود چه می گویید، فقط کافی است با او گفتگو کنید، بدون لمس هیچ نمایشگری. حالا تصور کنید حضور همه جانبه کورتانا با دیگر سرویس های مایکروسافت هم ترکیب شود و همه اطلاعاتتان را یک جا و در هر مکانی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • coleman
    coleman | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اینهمه مایکرسفت خبر کلا رو مایکروسافت گیر کرده

    • Armin Hop
      Armin Hop | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

      کنفرانس build 2017 الانه دیگه...

  • محمودی
    محمودی | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

    چی شده همش حمله خبری مایکروسافته !!!

مطالب پیشنهادی