ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز 10 هم اکنون روی بیش از 500 میلیون دستگاه در حال اجراست

همانطور که مستحضرید کنفرانس بیلد مایکروسافت امشب در حال برگزاری است و این کمپانی بزرگ در جریان آن به انتشار آمار و ارقامی از تعداد کاربران ویندوز پرداخت. طبق اطلاعاتی که اهالی ردموند منتشر کردند ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۹:۵۵

همانطور که مستحضرید کنفرانس بیلد مایکروسافت امشب در حال برگزاری است و این کمپانی بزرگ در جریان آن به انتشار آمار و ارقامی از تعداد کاربران ویندوز پرداخت. طبق اطلاعاتی که اهالی ردموند منتشر کردند ویندوز 10 هم اکنون روی بیش از 500 میلیون دستگاه مختلف در حال اجراست و رسیدن به این هدف برای غول نرم افزاری دنیا حدوداً 21 ماه به طول انجامید.

گفتنی است طبق آماری که امشب در خلال کنفرانس بیلد متتشر شد، ویندوز 10 در چهار هفته اول عرضه، روی بیش از 75 میلیون کامپیوتر شخصی نصب شده بود که پس از ده هفته این رقم از 110 میلیون گذشت. هم چنین در کمتر از شش ماه این رقم به 200 میلیون رسید، پس از هشت ماه مرز 270 میلیون را رد کرد، پس از نه ماه رقم 300 میلیون را ثبت کرد و در خلال چهارده ماه هم به تعداد 400 میلیون نصب رسید.

آمار و ارقام نشان دهنده اجرای ویندوز 10 روی بیش از 500 میلیون دستگاه در کمتر از 21 ماه است

لازم به ذکر است هم اکنون مایکروسافت رسیدن به رقم یک میلیارد دستگاه طی دو الی سه سال را به عنوان هدف خود برگزیده است و برای رسیدن به آن دست از تلاش بر نخواهد داشت. در نمودار فوق هم می توانید آمار و ارقام مربوط به ویندوز 10 را با نسخه های ویندوز 7 و ویندوز 8 مقایسه کنید.

همانطور که مشاهده می کنید ویندوز 10 از همان ابتدای عرضه از هر دو نسخه پیشین خود پیشی گرفته و حدوداً 5 ماه زودتر از ویندوز 7 به رکورد 500 میلیون نصب دست یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی