ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک استارتاپ فعال در حوزه ردگیری خواب کاربران به دست اپل خریداری شد

ظاهراً اپل با خرید شرکت Beddit می خواهد در اتاق خواب شما حضور فعال تری داشته باشد؛ استارتاپی که سنسورهای ردگیر خواب تولید می کند. Beddit با اعلام خبر خریداری به دست اپل اعلام کرد از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

ظاهراً اپل با خرید شرکت Beddit می خواهد در اتاق خواب شما حضور فعال تری داشته باشد؛ استارتاپی که سنسورهای ردگیر خواب تولید می کند. Beddit با اعلام خبر خریداری به دست اپل اعلام کرد از این به بعد اطلاعات خواب کاربران را مطابق با سیاست های حفض حریم خصوصی این شرکت جمع آوری و ثبت می کند.

اپل هنوز جزئیاتی از این نقل و انتقال فاش نکرده است و تنها می دانیم که ردگیر خواب Beddit را با قیمت ۱۵۰ دلار در فروشگاه های خود به فروش می رساند.

این ردگیر مستطیل شکل روی تخت خواب کاربر قرار می گیرد و با اتصال به آیفون یا اپل واچ، اطلاعاتی مثل ضربان قلب، مقدار خواب و بیداری و حتی میزان خرناس کشیدن را ثبت می کند. اپلیکیشن Beddit بر اساس این اطلاعات می تواند بهترین زمان را برای بیدار کردن شما محاسبه و زنگ هشدار موبایل را بر اساس آن تنظیم نماید.

این یکی از مورد درخواست ترین قابلیت های کاربران اپل واچ است که اپلیکیشن Beddit تا حد زیادی می تواند آن را تامین نماید. اپل هم مدتی است روی افزایش کارکردهای ورزشی و سلامتی ساعت هوشمند خود تمرکز کرده و این خرید جدید در راستای همین روند به نظر می رسد.

ظاهراً این روند جدید در فروش اپل واچ تاثیر مثبتی داشته و رقم آن را نسبت به بازه ی مشابه در سال گذشته ۲ برابر کرده است. بر همین اساس شایع شده در آینده نزدیک باز هم شاهد اضافه شدن قابلیت های سلامتی بیشتری به اپل واچ خواهیم بود، از جمله ردگیر میزان گلوکوز در بدن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی