ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با شرکت در مسابقه نوکیا، موبایل ۳۳۱۰ خودتان را طراحی کنید

شرکت فنلاندی HMD Global که اکنون امتیاز تولید موبایل های نوکیا را در اختیار دارد، با برگزاری مسابقه‌ای جهانی به خلاق‌ ترین دنبال‌ کنندگانش در اینستاگرام شانس طراحی بسته‌بندی کاملاً اختصاصی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ را می‌ دهد. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۶

شرکت فنلاندی HMD Global که اکنون امتیاز تولید موبایل های نوکیا را در اختیار دارد، با برگزاری مسابقه‌ای جهانی به خلاق‌ ترین دنبال‌ کنندگانش در اینستاگرام شانس طراحی بسته‌بندی کاملاً اختصاصی موبایل نوکیا ۳۳۱۰ را می‌ دهد.

چه طراح حرفه‌ای باشید یا دانشجوی هنر یا صرفاً یک هوادار موبایل‌های Nokia با قریحه هنری، می‌توانید برندهٔ  نوکیا ۳۳۱۰ با طراحی خودتان شوید.

برنده این مسابقه علاوه بر یک دستگاه نوکیا 3310 اختصاصی، هنرمند طراح پشت بسته‌بندی مدل محدود این تلفن خواهد شد و این فرصتی مناسب برای هنرمندان خلاق و با استعداد برای شکوفایی است.

کاربرانی که مایل به شرکت در این مسابقه هستند، باید تصاویر خود را در اینستاگرام با هشتگ #3310art آپلود کرده و حساب @Nokiamobile را دنبال کنند. طرح‌های ارائه‌شده توسط تیم داوری متشکل از HMD Global و I Love Dust (یک استودیوی طراحی انگلیسی) با معیارهای اصیل، خلاقانه و مثبت بودن قضاوت خواهد شد که به طراحان آزادی خلق طرح‌هایی کاملاً یکتا را می‌دهد.

«پکا رانتالا»، مدیر ارشد بازاریابی HMD Global، در همین رابطه می گوید: «ما از پشتیبانی‌ باورنکردنی‌ هر روزهٔ هواداران Nokia بسیار سپاسگزاریم و می‌ خواستیم کاری ویژه برای قدردانی از آن‌ها انجام دهیم. طراحی چیزی است که به قلب‌های ما بسیار نزدیک بوده و هواداران Nokia آن را دوست دارند. ما از دیدن اینکه طراحان با استعدادی از میان هواداران بیایند، هیجان‌زده‌ایم و امیدوارم فرصت طراحی کامل و مالکیت این نوعِ نوکیا ۳۳۱۰ هواداران Nokia را هم همان‌قدر هیجان‌زده کند.»

نوکیا ۳۳۱۰ نمادین در سال ۲۰۱۷ با طراحی مدرن بازطراحی شد. نسخه جدید این موبایل، نازک و سبک است و باتری آن ۲۲ ساعت مکالمه را پشتیبانی کرده و یک ماه در حالت آماده به کار دوام می آورد. 

این مسابقه از امروز، ۱۰ مه - ۲۰ اردیبهشت به‌صورت جهانی آغاز شده است. همانگونه که ذکر شد، شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید عکس هایشان را در اینستاگرام با هشتگ #3310art آپلود کنند. شرایط و ضوابط کامل به‌صورت آنلاین در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    لایک داشت انصافا

مطالب پیشنهادی