ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از آپدیت Creators پاییزه ویندوز 10 پرده برداشت

دقایقی پیش و در جریان روز دوم کنفرانس بیلد 2017، مایکروسافت از آپدیت Falls Creators پرده برداشت و همانطور که از نام آن پیداست، پاییز امسال ارائه می شود. این شرکت از چند قابلیت مهم ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۴

دقایقی پیش و در جریان روز دوم کنفرانس بیلد 2017، مایکروسافت از آپدیت Falls Creators پرده برداشت و همانطور که از نام آن پیداست، پاییز امسال ارائه می شود. این شرکت از چند قابلیت مهم و اساسی سیستم عامل که طی آپدیت بزرگی بعدی دستخوش تغییر می شوند نیز رونمایی کرد که همگی به صورت رایگان ارائه می شوند.

به گفته مایکروسافت، Falls Creators Update قرار است «اواخر امسال» عرضه شود که تحلیل بسیاری از صاحب نظران، ارائه در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) است اما مایکروسافت علاقه ای ندارد حالا قولی اضافه بدهد. کاربران اینسایدر ویندوز و توسعه دهندگان اما زودتر از زمان موعود می توانند با این آپدیت سر و کله بزنند و از قابلیت های جدید استفاده کنند.

احتمالا این آپدیت در شهریور-مهر سال جاری عرضه می شود.

ویندوز 10 به جای آنکه یک محصول باشد، یک سرویس است و به همین منظور مایکروسافت متعهد است که این سرویس را همیشه به روز نگه دارد. نه فقط برطرف کردن نواقص پیشین، بلکه هدف افزودن قابلیت های جدید به مرور زمان است. این یعنی ویندوز 10 پایه و مبنای بسیار متفاوتی نسبت به ویندوزهای پیشین داشته.

مایکروسافت تاکنون آپدیت های متنوعی برای ویندوز 10 منتشر کرده و آپدیت Falls Creators را به نوعی می توان چهارمین آپدیت بزرگ و مهم ویندوز 10 دانست.

تری میرسون، مدیر گروه ویندوز و دیوایس های مایکروسافت در جریان معرفی این آپدیت، یک اپلیکیشن جدید به نمایش گذاشت که با استفاده از .NET ساخته شده و از گراف مایکروسافت استفاده می کند تا تصاویر و ویدیوهای شما را تبدیل به یک داستان کند.

این اپلیکیشن تصاویر، ویدیوها، حتی مدیاهای به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و آشنایان را دریافت می کند و در کنار آن از یک موسیقی مناسب و پس زمینه ای زیبا استفاده می کند تا روایتی سینمایی به شما ارائه دهد. شما همچنین می توانید اشیاء سه بعدی هم به تصاویر و ویدیوهای خود اضافه کنید.

ویندوز 10 حالا بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

اواخر امسال، آپدیت ویندوز با 4 ویژگی جدید در اختیار بیش از 500 میلیون کاربری قرار گرفت که تاکنون ویندوز 10 را نصب کرده اند. اولی Timeline نام دارد که به شما اجازه می دهد در زمان به گذشته بازگردید و ببینید در چه تاریخی، چه کاری انجام داده اید؛ یک ارائه کامل از تمام کارهایی که در بازه زمانی خاصی را انجام داده اید.

بعدی Pick Up Where You Left Off نام دارد که توسط کورتانا مدیریت می شود. اگر با استفاده از مایکروسافت اکانت خود لاگ-این کرده باشید، دیگر فرقی ندارد که روی اندروید، iOS یا دیوایس های ویندوزی هستید. برای مثال، مشغول نوشتن یک متن هستید و کامپیوتر را خاموش می کنید و از خانه بیرون می زنید. موبایلتان را که روشن می کنید کورتانا می پرسد می خواهی ادامه متن را روی موبایل بنویسی و شما می گویید «بله» و در مسیر مشغول کار می شود.

اواخر امسال، آپدیت ویندوز با 4 ویژگی جدید در اختیار کاربران قرار می گیرد.

قابلیت دیگر Clipboard نام دارد که اجازه می دهد بین تمام دستگاه های متصل اندروید، iOS و ویندوز، هر آنچه که کپی کرده اید را پیست کنید. برای مثال، روی موبایل یک متن زیبا خوانده اید ولی می خواهید روی کامپیوتر داشته باشید. آن را کپی می کنید، پشت کامپیوتر می روید آن را با فشردن دکمه های Ctrl و V، پیست می کنید. به همین سادگی.

در آخر نیز OneDrive Files On-Demand را داریم که به شما اجازه می دهد از طریق کلود، به همه فایل هایتان دسترسی داشته باشید، بدون آنکه لازم باشد آنها را دانلود کنید و فضای دستگاهتان اشغال شود. همه فایل های شما از طریق File Explorer قابل مشاهده و دسترسی آنی هستند.

در انتها، آپدیت Falls Creators شامل المان هایی از سیستم طراحی روان مایکروسافت (MFDS) نیز خواهد بود که مدرن ترین زبان طراحی شرکت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خنده داره ایران داره به سمت اینترنت ملی میره ماکروسافت داره میره روی فضای ابری اون وقت مثل قابلیت اکس باکس ویندوز 10 این چیزایی که تو ویندوز اضافه میشه یا با اینترانت داخلی ما سازگاری نداره یا تحریم های اینترنتی برامون پیش میاد که ایرانیان داخل ایران حق دسترسی ندارند اخرش ما کاربران سرمون بی کلا میمونه. خخخ. که اینترانت داریم اینترنت ندارین ویندوز کرک شده کلود و. قسمت های ابریش برای ما که کرک میکنیم هم کار نمیکنه خخ کلا هی از دنیا عقب میفتیم بی خودی بی خودی

    • ADCFY
      ADCFY | ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶

      هر چی گفتی چرت بود

مطالب پیشنهادی