ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر و بدنه موبایل شیائومی می 6 تا چه حد مقاوم هستند؟ [تماشا کنید]

شیائومی طی ماه گذشته میلادی از موبایل Mi 6 رونمایی کرد و این پرچمدار تا به امروز موفقیت های مهمی در کشور چین کسب کرده است. موجودی می 6 تا به این لحظه چندین بار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

شیائومی طی ماه گذشته میلادی از موبایل Mi 6 رونمایی کرد و این پرچمدار تا به امروز موفقیت های مهمی در کشور چین کسب کرده است. موجودی می 6 تا به این لحظه چندین بار به پایان رسیده و دلیل این امر را نمی توان چیزی جز سخت افزار قدرتمند در کنار قیمت مقرون به صرفه پرچمدار شیائومی دانست. اما از نظر مقاومت چطور؟ آیا می توانید می 6 را به همراه یک دسته کلید در جیبتان قرار دهید؟ یا چقدر طول می کشد تا نمایشگر می 6 بر اثر حرارت به رنگ مشکی در بیاید؟

برای پاسخ به این سوالات، کانال مشهور JerryRigEverything در وب سایت یوتوب، یک بار دیگر تست مقاومت خود را روی شیائومی می 6 به انجام رسانده و باید گفت که پرچمدار تازه چینی ها، به ستاره جدید این تست مقاومت تبدیل شده است.

شاید مهم ترین سوال برای بسیاری از افراد این باشد که آیا دستگاه، ممکن است دچار خمیدگی شود یا خیر؛ خصوصاً با دانستن این موضوع که پرچمدار سال گذشته شیائومی، یعنی می 5 به راحتی دچار خمیدگی می شد. خوشبختانه در پاسخ به این پرسش باید گفت که خیر و می 6 به هیچ وجه از این نظر به مدل قبلی خود شباهتی ندارد. در ادامه می توانید ویدیوی تست مقاومت شیائومی می 6 را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • ARMTIN
    ARMTIN | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نسبت به نسل قبلش عملکرد عالی داشت مبارک طرفدارهاش ❤️

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی