ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل تاشو جدید سامسونگ در کره جنوبی

موبایل های تاشو در سال های گذشته و قبل از تصرف بازار توسط تلفن های هوشمند، نزد کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش خوبی را تجربه می کردند. حالا در اکثر نقاط دنیا ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

موبایل های تاشو در سال های گذشته و قبل از تصرف بازار توسط تلفن های هوشمند، نزد کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و فروش خوبی را تجربه می کردند. حالا در اکثر نقاط دنیا مردم استفاده از تلفن های یک تکه با صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می دهند؛ اما گویا در بعضی بازارهای آسیایی تقاضا برای موبایل های تاشو همچنان وجود دارد.

بنا بر شایعات سامسونگ در حال آماده سازی تلفن تاشویی جدید، با مشخصاتی در سطح پرچمداران خود برای بازار کره جنوبی است. این موبایل که هنوز نامش مشخص نشده، احتمالاً از نمایشگر 4.2 اینچی دوگانه OLED بهره برده و قابلیت هایی نظیر شارژ بیسیم، حسگر اثر انگشت و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دارد.

طبق همین شایعه، اسمارت فون مذکور مجهز به چیپست اسنپدراگون 430 و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی بوده و از Samsung Pay و Samsung Knox پشتیبانی می کند؛ برای تصویر برداری نیز سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی در نظر گرفته شده و انرژی مورد نیاز هم از طریق باتری 2300 میلی آمپری تامین می گردد.

قیمت و تاریخ عرضه موبایل مذکور هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد از تلفن های تاشوی موجود گران تر بوده و ممکن است به عنوان نسخه ی ویژه به فروش برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
مطالب پیشنهادی