ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی تولید کننده موبایل پیکسل ۳ گوگل
تکنولوژی

تولید پیکسل ۳ توسط ال جی، شایعه ای که شرکت کره ای آن را رد می کند

یک خبرگزاری کره ای در گزارشی مدعی شده که شرکت ال جی به عنوان شریک سخت افزاری گوگل در تولید نسل سوم موبایل های پیکسل انتخاب شده است. ادعایی که شرکت کره ای آن را «گمانه ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

یک خبرگزاری کره ای در گزارشی مدعی شده که شرکت ال جی به عنوان شریک سخت افزاری گوگل در تولید نسل سوم موبایل های پیکسل انتخاب شده است. ادعایی که شرکت کره ای آن را «گمانه زنی محض» می داند.

سابقه همکاری ال جی و گوگل احتمال تولید پیکسل ۳ توسط این شرکت را تقویت می کند

تا حدود زیادی اطمینان داریم که گوگل به مانند نسل اول، تولید نسخه دوم موبایل های پیکسل را نیز به شرکت تایوانی HTC خواهد سپرد، بنابراین در شرایطی که هنوز پیکسل ۲ نیز معرفی نشده، گمانه زنی ها و شایعات در خصوص سازنده پیکسل ۳ آغاز شده است.

همان طور که می دانید ال جی و گوگل پیش از این سابقه تولید سه محصول مشترک شامل نکسوس 4، نکسوس 5 و نکسوس 5X را در کارنامه خود دارند. بنابراین مطرح شدن نام ال جی به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای تولید موبایل های سال ۲۰۱۸ گوگل به هیچ وجه دور از انتظار نیست.

اما یکی از سخنگویان کمپانی کره ای در مصاحبه با وبسایت phonearena رسماً اعلام کرده که این اخبار گمانه زنی محض بوده و هنوز هیچ توافقی در این زمینه میان دو کمپانی وجود ندارد. او حتی مشخص نمی کند که ال جی به دنبال جلب نظر اهالی مانتین ویوو برای چنین توافقی هست یا نه.

تولید کننده پیکسل های بعدی هر شرکتی که باشد، خریداران امیدوارند که دیگر شاهد بروز مشکلات متعدد سخت افزاری و نرم افزاری -مشابه آنچه در مورد پیکسل های نسل اول اتفاق افتاد- نباشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza GZ
    Reza GZ | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    اچ تی سی بزنه بهتره

  • ایگارسا آردایی؟!
    ایگارسا آردایی؟! | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    امیدوارم ال جی بزنه من که نکسوس فایو ایکس دارم و راضیم، فقط یه مقدار کم بودن باتری و حافظه داخلی اذیت میکنه در سایر موارد تا حالا به مشکلی برنخوردم.

مطالب پیشنهادی