ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

سرمایه گذاری دویست میلیون دلاری اپل در کمپانی تولید کننده گلس «کورنینگ»

چنانچه پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی بوده باشید حتماً می دانید که تیم کوک در اواسط ماه جاری اعلام کرد کمکی 1 میلیارد دلاری را برای ایجاد شغل در آمریکا اختصاص می دهد. حال امروز خبر ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۰۰

چنانچه پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی بوده باشید حتماً می دانید که تیم کوک در اواسط ماه جاری اعلام کرد کمکی 1 میلیارد دلاری را برای ایجاد شغل در آمریکا اختصاص می دهد. حال امروز خبر می رسد نخستین کمپانی که از کمک های مالی اهالی کوپرتینو بهره خواهد برد، شرکت سازنده گلس «کورنینگ» (Corning) خواهد بود.

گفتنی است Corning به سبب تولید شیشه های گوریلا گلس مقاوم در برابر خش و شکستگی برای گجت های هوشمند شناخته می شود و حالا اپل قصد دارد 200 میلیون دلار  را جهت بهبود تحقیق و توسعه و تجهیزات مورد نیاز کمپانی مذکور به آنها تزریق کند.

همکاری «کورنینگ» با اپل طی ده سال گذشته سبب ایجاد حدوداً 1000 شغل در خاک ایالات متحده شده است

لازم است اشاره شود که بر اساس گفته های «وندل ویکز»، مدیر عامل کمپانی Corning، همکاری آنها با اپل طی ده سال گذشته سبب ایجاد حدوداً 1000 شغل در خاک ایالات متحده شده است. از این رو شرکت مورد بحث که دفتر مرکزی آن خارج از نیویورک بوده و کارخانجات اصلی اش هم در ایالات کنتاکی است، گزینه منطقی برای جذب سرمایه از اپل است.

ناگفته نماند در ماه های گذشته خبرهایی شنیده می شد که اپل در حال بررسی گزینه های مختلف جهت گسترش کارخانجات تولیدی خود در خاک آمریکاست و کمک یک میلیارد دلاری اخیر هم گواهی بر تلاش اپل در این مسیر است که احتمالاً از خواست دونالد ترامپ برای تولید آیفون در ایالات متحده نشأت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی