ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل ZTE Blade X Max با نمایشگر 6 اینچی و اندروید 7.1.1 معرفی شد

تلفن هوشمند Blade X Max به صورت رسمی توسط ZTE معرفی شد. این میان رده 150 دلاری مجهز به چیپست اسنپدراگون 435 بوده و از نمایشگر 6 اینچی Full HD بهره می برد. 2 گیگابایت رم و فضای ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

تلفن هوشمند Blade X Max به صورت رسمی توسط ZTE معرفی شد. این میان رده 150 دلاری مجهز به چیپست اسنپدراگون 435 بوده و از نمایشگر 6 اینچی Full HD بهره می برد.

2 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی که از طریق درگاه میکرو اس دی قابل افزایش است، حافظه دستگاه را تشکیل می دهند. همچنین دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش LED به همراه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، امکانات کاربر برای تصویربرداری هستند.

ZTE گزینه های زیادی برای برقراری ارتباط در نظر گرفته که پشتیبانی از LTE و بلوتوث نسخه 4.2 از آن دسته اند. Blade X Max با وزن 196 گرمی و ضخامت 9.4 میلیمتری به نسبت اکثر اسمارت فون های موجود بزرگتر و سنگین تر است که البته باتری 3400 میلی آمپری با تکنولوژی «Quick Charge 2.0» کوالکام نقش موثری در این امر دارد.

درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری از دیگر امکانات ارتباطی تلفن هوشمند مذکور هستند. علی رغم قیمت پایین، موبایل جدید ZTE در پنل پشتی به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. Blade X Max از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید استفاده می کند و عرضه آن از امروز آغاز می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    من Blade A920دارم عالیه صفحه نمایش سوپر امولد

  • loganlegend
    loganlegend | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    با این قیمت و امکانات با خریدش ضرر نمیکنی

مطالب پیشنهادی