ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پیشنهاد نیسان برای ماجراجویان؛ ورژن خاص تایتان برای آفرود و کمپینگ

کمپانی ژاپنی نیسان اخیرا در نمایشگاه اوورلند اکسپو (Overland Expo) از یک خودروی منحصر به فرد رونمایی کرد. این خودرو بر اساس پیکاپ Titan XD Pro-4X Crew Cab شکل گرفته و برای ماجراجویانی که قصد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۶:۱۵

کمپانی ژاپنی نیسان اخیرا در نمایشگاه اوورلند اکسپو (Overland Expo) از یک خودروی منحصر به فرد رونمایی کرد. این خودرو بر اساس پیکاپ Titan XD Pro-4X Crew Cab شکل گرفته و برای ماجراجویانی که قصد انجام سفرهای طولانی یا اقامت در طبیعت را دارند، ساخته شده است.

برای تبدیل این نسخه از تایتان به یک خودروی کمپینگ بیش از 60 قطعه افترمارکت در بخش های مختلف آن نصب شده تا به راحتی هر چه تمام تر و در کمترین زمان ممکن امکان ایجاد یک کمپ میسر شود.

از آنجایی که علاقه مندان خودروهای کمپینگ اهل سفر به طبیعت هستند، این دسته از اتومبیل ها باید توانایی بالایی در عبور از مسیرهای صعب العبور داشته باشند.

به همین جهت نیسان محصول جدید خود را با تایرهای ویژه ای که بر روی رینگ های 17 اینچی آفرود سوار شده اند، ارایه کرده است؛ همچنین ارتفاع خودرو نیز به اندازه 3 اینچ افزایش یافته که این امر هم به نوبه خود بهبود زوایای ورود و خروج را در پی داشته است.

این تغییر ارتفاع به لطف استفاده از سیستم تعلیق و کمپرسور بادی حاصل شده و نقش بسزایی در افزایش کارایی تایتان دارد.

از دیگر تغییرات نمای خارجی این پیکاپ خاص می توان به مواردی مثل سپر جلو و عقب جدید، گلگیرهای متورم، ضربه گیرهای کف خودرو، کاپوت جایگزین شده، چراغ های کمکی و وینچ اشاره کرد.

نوشته های روی بدنه نیز دیگر وجه تمایز این نسخه با مدل های معمولی است. مهندسین نیسان برای ساخت بخش های مورد نیاز کمپینگ هم به سراغ مطرح ترین شرکت های فعال در این عرصه رفته و بهترین تجهیزات را انتخاب نموده اند.

آقای فرد دیاز (Fred Diaz) یکی از مدیران ارشد بخش خودروهای تجاری سبک و پیکاپ های نیسان در آمریکای شمالی درباره این پروژه مفهومی گفته: سفرهای دور و دراز شکلی هیجان انگیز از ماجراجویی هستند که گه گاه افراد را در مناطق و شرایط جوی دشوار قرار می دهند.

ما از پروژه Basecamp به منظور نمایش پتانسیل بالای TITAN XD PRO-4X در تبدیل شدن به یک خودروی مناسب برای افراد ماجراجو استفاده نموده ایم.

شایان ذکر است در بخش قوای محرکه ظاهرا تغییر خاصی رخ نداده و در زیر کاپوت همان موتور 5 لیتری V8 توربو دیزل مشترک با مدل استاندارد قرار گرفته است. این موتور می تواند 310 اسب بخار قدرت و 752 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • جواد علیزاده
    جواد علیزاده | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

    نمی دونم چی بگم!هر ورزشی نگاه می کنم کم کم 3~4 تومن فقط پول می خواهد تا وسایل لازمشو بخری حالا هزینه دیگر چیز هاش به کنار.حالا حساب کن خرید اتومبیل آفرود اونم سطح پایین مثل لندروور و پاترول چقدر پول می خواهد تازه این هزینه وسیله نقلیشه و هزینه دیگر وسایل هم باید حساب کرد!!کلا ورزش برای قشر بالا دسته ما با 2~3 تومن یه ماه به زور به سر می رسونیم!!!واقعا خنده دار

مطالب پیشنهادی