ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاکسی ها در فرودگاه های کشور به اینترنت ایرانسل مجهز خواهند شد

روابط عمومی ایرانسل خبر می دهد که برای نخستین بار در کشور، ۸۰ دستگاه تاکسی VIP در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به اینترنت پرسرعت ایرانسل مجهز شده‌اند و مسافران این فرودگاه و گردشگرانی که به ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۴۵

روابط عمومی ایرانسل خبر می دهد که برای نخستین بار در کشور، ۸۰ دستگاه تاکسی VIP در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به اینترنت پرسرعت ایرانسل مجهز شده‌اند و مسافران این فرودگاه و گردشگرانی که به ایران سفر می‌کنند می‌توانند در زمان سفر با این تاکسی‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند. این در حالیست که مسافران این تاکسی‌ها می‌توانند در صورت نیاز، از راننده تاکسی سیمکارت، شارژ و مودم نیز خریداری کنند.

اما نکته قابل توجه اینجاست که اپراتور دوم کشورمان گزارش می دهد در فاز بعدی این پروژه، همه تاکسی‌های فرودگاه‌ های کشور تحت پوشش اینترنت پرسرعت ایرانسل قرار خواهند گرفت.

ایرانسل اکنون یکی از ارائه دهندگان اصلی نسل 4 و 4.5 اینترنت ثابت و همراه در ایران است و تا کنون 161 شهر را تحت پوشش آخرین نسل اینترنت باندپهن (نسل 4.5) قرار داده. همچنین تعداد 660 شهر، دهستان، منطقه توریستی و جاده تحت پوشش اینترنت نسل چهارم همراه (4G/LTE) ایرانسل هستند. این عدد برای اینترنت نسل سوم همراه (3G) به 2133 می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • farvardin
    farvardin | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    طرح نامحدودشو چرا برداشته؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Majid
    Majid | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

    ایرانسل بهترین اپراتور موبایل ایران هست و بودنش واقعا یه نعمت هست برای کشور

مطالب پیشنهادی