ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه از چند حساب کاربری گوگل به طور همزمان استفاده کنیم؟

گوگل به دنبال آن است که با طراحی منحصر به فرد حساب های کاربری اش، قلب زندگی دیجیتالی افراد را به دست بگیرد. اما در این راه مشکلاتی هم دست و پا گیر اهالی کوپرتینو ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

گوگل به دنبال آن است که با طراحی منحصر به فرد حساب های کاربری اش، قلب زندگی دیجیتالی افراد را به دست بگیرد. اما در این راه مشکلاتی هم دست و پا گیر اهالی کوپرتینو شده اند که یکی از آن ها داشتن چند حساب کاربری توسط برخی افراد است.

البته مشکل به جایی باز می گردد که یک کاربر بخواهد از چند حساب کاربری گوگل به طور همزمان استفاده کند. با این حال گوگل با به روزرسانی سرویس های خود سعی دارد تا بر این مشکل نیز فائق آید.

به لطف این آپدیت ها، حالا قادر به استفاده از چند اکانت گوگل به طور همزمان هستیم که در ادامه روند دسترسی به این ویژگی را توضیح می دهیم. با دیجیاتو همراه باشید.

چطور وارد دومین حساب کاربری گوگل خود شویم؟

برای شروع بهتر است وارد صفحه حساب های کاربری گوگل شوید. روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید و در گوشه سمت چپ صفحه ایجاد شده، کلید «add account» را انتخاب نمایید.

حال به صفحه ای وارد می شوید که باید در آن اطلاعات حساب کاربری دوم خود را تایپ کنید. آدرس ایمیل اکانت ثانویه خود را وارد و در پایان روی کلید «Next» کلیک کنید.

با انجام این روند، حالا به هر دو حساب کاربری به طور همزمان دسترسی خواهید داشت و می توانید از تمامی سرویس های گوگل روی هر دو اکانت استفاده کنید. برای انتخاب میان هر یک از اکانت ها نیز نیازی به خارج شدن از حساب کاربری فعال نیست.

روی عکس پروفایل تان دوباره کلیک کنید و اکانت مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. جالب است بدانید که هیچ محدودیتی هم برای اضافه نمودن حساب های کاربری از سوی گوگل اعمال نشده و می توانید از این طریق به چندین و چند حساب کاربری به طور همزمان دسترسی پیدا کنید.

چطور به سرویس های مختلف گوگل از طریق اکانت های ثانویه دسترسی پیدا کنیم؟

برای دسترسی به سرویس های گوگل از طریق حساب های کاربری ثانویه، نیازی به انجام هیچ کار عجیب و غریبی ندارید و روند کار به همان سادگی اضافه کردن اکانت دوم است. برای شروع وارد یکی از سرویس های شرکت گوگل شوید.

با ورود به سرویس مورد نظر در می یابید که حساب اصلی گوگل تان روی سرویس مورد نظر فعال است. دوباره روی عکس پروفایل خود کلیک نموده و برای تغییر حساب کاربری، اکانت دیگرتان را انتخاب کنید.

با کلیک روی حساب کاربری ثانویه، تب تازه ای برای تان ایجاد می شود که شامل همان سرویس گوگل است. البته با این تفاوت که دسترسی شما به آن سرویس از طریق حساب کاربری دوم ممکن شده است.

می توانید از همان تب ایجاد شده نیز به سرویس های دیگر بدون تغییر حساب کاربری دست پیدا کنید. کافیست در همان تب، روی کلید «Apps» در کنار تصویر حساب کاربری خود کلیک کنید.

با انجام این کار، صفحه در مقابل تان ظاهر می شود که آیکون تمامی سرویس های گوگل در آن گنجانده شده است. روی هر کدام که می خواهید کلیک کنید و به طور مستقیم از طریق حساب کاربری ثانویه خود وارد آن شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی