ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش BYD S6؛ محصولی قدیمی از پیشرفته ترین خودروساز چین

بی وای دی S6 که سال گذشته در نمایشگاه های خودرو کرمان و اصفهان به نمایش درآمده و به فروش رفته است به زودی در طرحی ویژه عرضه خواهد شد.BYD S6 داراى موتور ٤ سيلندر DOHC با ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

بی وای دی S6 که سال گذشته در نمایشگاه های خودرو کرمان و اصفهان به نمایش درآمده و به فروش رفته است به زودی در طرحی ویژه عرضه خواهد شد.BYD S6 داراى موتور ۴ سیلندر DOHC با حجم ٢/۴ لیتر است. این موتور ١۶٠ اسب بخار قدرت و ٢٢٩ نیوتون متر گشتاور تولید مى کند. همچنین این خودرو داراى گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته کلاچ دوبل DCT با قابلیت تیپترونیک است که نیروی موتور را تنها در اختیار چرخ های جلو قرار می دهد.شرایط فروش بی وای دی S6

بی وای دی محصولات خود را با الگو برداری از محصولات تویوتا تولید می کند و S6 نیز بر همین اساس شباهت زیادی به نسل قدیمی لکسوس RX دارد که تعدادی از این خودرو نیز به کشورمان وارد شده است.

البته برخلاف برخی شایعات، تاکنون هیچ سند و مدرکی مبنی بر یکسان بودن پلت فرم مورد استفاده توسط BYD با محصولات تویوتا و لکسوس منتشر نشده است و آنچه از شواهد امر بر می آید اینکه مهندسان چینی به پرس ها و قالب های بدنه لکسوس دسترسی یافته اند و از این رو موفق به ساخت محصولی مشابه خودروهای تویوتا شده اند.

از مهمترین رقبای BYD S6 در بازار این روزها می توان به جک S5، هایما S7 و چری تیگو 5 اشاره کرد که همگی در محدوده قیمتی 90 الی 100 میلیون تومان عرضه می شوند.

همچنین گفتنی است کارمانیا که چند ماهی از تحویل خودروهای ثبت نامی خود عقب افتاده بود حالا توانسته این فاصله را تا حدی زیادی کاهش دهد، اما باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این سگمنت از خودروهای چینی پس از ورود پژو 2008 به بازار چه می شود.

گفتنی است که با توجه به سبد محصولات فعلی بی وای دی می توان دریافت که مدلS6 با نسل جدید خود (S7) جایگزین شده است و دیگر محصول به روزی در خطوط تولیدی چین این خودروساز به حساب نمی آید.

اما کارمانیا در ادامه فعالیت های خود قصد دارد تا امسال مدل سدان BYD F3 را با قیمتی در حدود 60 میلیون تومان راهی بازار کند و قدم بعدی نیز عرضه کراس اوور جمع و جور بی وای دی سانگ خواهد بود که به لطف موتور توربو 203 اسب بخاری خود می تواند در بازه قیمتی 130 میلیون تومان گرد و خاک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali fatemi
    ali fatemi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

    تیتر اشتباهه.محصولی پیشرفته از قدیمیترین خودروساز چین درسته

    • سپهر زنگنه
      سپهر زنگنه | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

      قدمت صنایع خودروسازی چین به اواسط قرن بیستم برمی گرده اما بخش خودروسازی بی وای دی از سال 2003 کار خودشو آغاز کرده و بنابراین قدیمی ترین خودروساز چین نیست.

مطالب پیشنهادی