ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی موبایل اقتصادی Y3 2017 را معرفی کرد

نسل بعدی تلفن همراه اقتصادی هوآوی Y3 II هم اکنون روی وبسایت کمپانی چینی قرار گرفته و این طور که مشخص است نام هوآوی Y3 2017 برای آن در نظر گرفته شده. موبایل مورد اشاره ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

نسل بعدی تلفن همراه اقتصادی هوآوی Y3 II هم اکنون روی وبسایت کمپانی چینی قرار گرفته و این طور که مشخص است نام هوآوی Y3 2017 برای آن در نظر گرفته شده.

موبایل مورد اشاره همانند نسل گذشته خود یک تلفن همراه اقتصادی و رده پایین است که در رنگ های آبی، خاکستری، طلایی، صورتی و سفید به بازار عرضه می شود.

همچنین گفتنی است هوآوی Y3 2017 در دو نسخه مختلف با چیپست های متفاوت راهی بازار می شود که یکی از آنها از سیستم روی چیپ مدیاتک MT6737M مجهز به پردازنده چهار هسته ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز و دیگری همراه با چیپست مدیاتک MT6580 متشکل از یک پردازنده چهار هسته ای با کلاک 1.3 گیگاهرتز خواهد بود.

موبایل اقتصادی هوآوی با مشخصات سخت افزاری نه چندان قوی و با دو چیپست مختلف عرضه می شود

علاوه بر آن از دیگر مشخصات سخت افزاری تلفن همراه اقتصادی هوآوی می توان به برخورداری از حافظه رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق درگاه میکرو SD اشاره کرد.

از طرف دیگر هوآوی موبایل جدید خود را به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی مجهز کرده است. همچنین انرژی دستگاه از یک باتری 2,200 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و سیستم عامل دستگاه هم مبتنی بر اندروید 6.0 مارشملو است.

شایان ذکر است که هنوز کمپانی چینی اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت هوآوی Y3 2017 در اختیار علاقه مندانش قرار نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Pedirosh
    Pedirosh | ۳ خرداد ۱۳۹۷

    سری Huawei Y3 2017 Dual SIM Mobile Phone مدل جدید تلفن های همراه شرکت هواوی می باشد و از سیستم عامل حرفه ای Android OS, v6.0 بهره می برد. این گوشی که در رده گوشی های ساده می باشد در سال 2016 معرفی شد . وزن تقریبی این گوشی در حدود 175 گرم می باشد و از صفحه نمایش 5.0 اینچی با تراکم پیکسلی متوسطی برخوردار است. همچنین مدل جدید هواوی از یک دوربین 8.0 مگاپیکسلی با کیفیت خوبی نیز برخوردار است که شما به وسیله آن می توانید لحظات به یاد ماندنی خود را ثبت کنید. البته یک دوربین ثانویه هم در این مدل وجود دارد. موبایل هوآوی Y3 2017 یک گوشی ارزان قیمت با نمایشگر 5 اینچی و وضوح 854×480 پیکسل است که به پردازنده چهارهسته ای 1.3 و چهار هسته ای 1.1 گیگاهرتزی در مدل دیگر این گوشی مجهز شده است. ظرفیت رم این دو مدل باهم یکسان بوده و هردو از 1 گیگابایت رم و همچنین 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردارند که از طریق درگاه کارت حافظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی