ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی U11، دارای بهترین دوربین موبایل از دیدگاه DxOMark

شرکت HTC ساعتی قبل از موبایل جدیدش به نام U11 پرده برداشت و مشخصات کامل آن را اعلام کرد. در هنگام معرفی، سازنده تایوانی خبر داد که U11 را در اختیار آزمایشگاه DxOMark قرار داده و دوربین آن، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۱:۵۳

شرکت HTC ساعتی قبل از موبایل جدیدش به نام U11 پرده برداشت و مشخصات کامل آن را اعلام کرد. در هنگام معرفی، سازنده تایوانی خبر داد که U11 را در اختیار آزمایشگاه DxOMark قرار داده و دوربین آن، موفق به کسب امتیاز ۹۰ شده است.

DxOMark در سال های اخیر به یکی از شناخته شده ترین پایگاه ها برای بنچمارک دوربین های دیجیتال و دوربین موبایل های هوشمند بدل شده و آمارهای ارائه شده از آن، مورد قبول بسیاری از کارشناسان است. HTC در رویداد معرفی پرچمدار جدید خود، از قول DxOMark خبر داد که موبایل U11، بهترین دوربین را در دنیای اسمارت فون ها دارد و بالاترین امتیازی که تا کنون از سوی یک موبایل کسب شده را به دست آورده است.

تا پیش از این، جایگاه نخست با امتیاز ۸۹ در اختیار گوگل پیکسل بود. جایگاه دوم با امتیاز ۸۸، به چند موبایل HTC 10، گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۷ اج و سونی اکسپریا اکس پرفورمنس اختصاص داشت. لازم به ذکر است که DxOMark نیز دقایقی پیش چینش رتبه موبایل ها را در وب سایت خود تغییر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • salar t
    salar t | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    بدون شک پسر شایسته سال!

  • JS
    JS | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    هر سه گوشی برترو اچ تی سی تولید کرده ببینید چقدر پیشرفت کرده این یعنی اهمیت به مصرف کننده
    نه مثل سامسومب

  • high end
    high end | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    @ساموئل
    سال آینده گوشی اچ تی سی با دوربین دوگانه و تکنولوژی alternative lens به بازار میاد .سال بعدشم دوربین سه گانه وultrapixel۵ وسال آیندشم ........خوب معلومه تکنولوژی های بهتری در راه هستن اما الان چی هست.الان اس هشت و آیفون هفت و یو یازده پرچمدارن و باید با هم مقایسه شن نه مقایسه ی گوشی آینده با الان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی