ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی U11 دارای قابلیتی نوآورانه و جالب توجه برای ضبط صداست

اچ تی سی صبح امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی U11 رونمایی کرد که قابلیت های بعضاً نوآورانه ای را در خود جای داده است. یکی از این ویژگی ها قرار گرفتن چهار میکروفن ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

اچ تی سی صبح امروز از تازه ترین پرچمدار خود یعنی U11 رونمایی کرد که قابلیت های بعضاً نوآورانه ای را در خود جای داده است. یکی از این ویژگی ها قرار گرفتن چهار میکروفن مجزا در بدنه تلفن همراه جدید HTC است که به هنگام ضبط ویدیو می توانند تجربه ای منحصر بفرد را در اختیار کاربر قرار دهند.

بر اساس ادعای کمپانی سازنده، چهار میکروفن تعبیه شده در U11، قادرند صدای محیط را به صورت 360 درجه و دقیق ضبط کنند که این به ثبت ویدیوهایی حرفه ای تر کمک می کند.

پرچمدار HTC دارای چهار میکروفن است که با بهره گیری از الگوریتم های نوین می تواند ضبط صدا را به صورت 360 درجه صبط کند

اما قابلیت دیگری که پرچمدار اچ تی سی با بهره گیری از حضور میکروفن های مذکور دارد، در طول ویدیو و با زوم کردن روی سوژه ای خاص خود را نشان می دهد. در این حالت موبایل U11 قادر است تا با استفاده از الگوریتم هایی خاص، صدای محیط پیرامون را حذف کرده و تنها به ضبط صدا از آن سوژه بپردازد.

گفتنی است ضبط صدا بدین صورت، ویژگی تازه ای در تلفن های همراه نبوده و پیشتر ال جی V10 و V20 هم با بهره گیری از سه میکروفن می توانستند به صورت جهت دار اقدام به ثبت صداهای موجود در محیط کنند اما باید گفت که قابلیت مذکور تنها در بخش تنظیمات دستی فعال بوده در حالی که U11 در هر حالتی از این ویژگی بهره می برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • AliGh
    AliGh | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    خیلی خوبه پسر!!!

  • high end
    high end | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    @gol pesar مهم اینه که کارایی و قابلیت های یک محصول چطور باشند
    پ ن: یک دوربین صرفا اگر مگاپیکسلش بیشتر باشه بهتر نیست یا یک موتور هر چه قد حجم بیشتری داشته باشه صرفا قوی تر نیست پنج تا میکروفون هم اگر درست استفاده نشه ازش به تنهایی نمیتونه خوب باشه مثل همون پیکسل های بزرگتر یا همون التراپیکسل اچ تی سی وان ام هشت که اون زمان همه ازش ایراد گرفتن اما امروز استفاده میشه ازش یا همون دوربین دوگانه ام هشت ویا حتی اسپیکر های ام هشت .......هر کس که بتونه به موقع و تبلیغاتی و در زمان بلوغ یک تکنولوژی از اون تکنولوژی استفاده کنه میتونه بازار رو به سمت خودش جذب کنه اما این نو آوری های شرکت هایی مثل اچ تی سی یا مایکروسافت برای همیشه تو تاریخ میمونه اگرچه ممکنه باعث افزایش فروششون نشه

  • high end
    high end | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    @darksiderتو همون چهارتا میکروفون تو نوت چهار رو به من نشون بده هشت تا پیشکشت

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    یعنی من واقعا برا مایکروسافت متاسفم که تبلیغات اش اینقدر ضعیفه،

    چون تو لومیا۹۵۰از ۵ تا میکروفون برای ضبط دقیق و منحصر بفرد استفاده شده???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی