ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو موبایل های اقتصادی موتو C و موتو C پلاس را معرفی کرد

موتورولا در سال های اخیر با مشکلات متعددی مواجه بوده و در نهایت توسط کمپانی لنوو خریداری شد. حالا مدتی است که شرکت چینی در حال تولید سری موتو است و امروز هم دو عضو ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۵

موتورولا در سال های اخیر با مشکلات متعددی مواجه بوده و در نهایت توسط کمپانی لنوو خریداری شد. حالا مدتی است که شرکت چینی در حال تولید سری موتو است و امروز هم دو عضو جدید این خانواده را معرفی کرد.

موبایل های موتو C و موتو C پلاس که در هفته های گذشته شاهد انتشار تصاویر رندر و شایعاتی پیرامون آنها بوده ایم، در کلاس اقتصادی و یا بهتر می توان گفت ارزان ترین موبایل سری موتو هستند که به تازگی در خط تولید کمپانی چینی قرار گرفته اند.

از نظر مشخصات سخت افزاری باید اشاره کرد که موتو C از یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 854 در 480 پیکسل، چیپست مدیاتک با پردازنده چهار هسته ای، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، حافظه رم 1 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی و باتری 2350 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

همچنین باید اشاره کرد که موتو C در دو نسخه 3G و 4G و به ترتیب با قیمت های حدوداً 97 و 109 دلاری راهی بازار خواهد شد.

تلفن های همراه مورد اشاره ارزان قیمت ترین موبایل های هوشمند سری موتو تا به امروز هستند

از طرف دیگر موتو C پلاس که مشخصات بهتری نسبت به نسخه استاندارد دارد، مجهز به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل، چیپست مدیاتک تشکیل شده از پردازنده چهار هسته ای، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گفتنی است موتو C پلاس تنها در یک نسخه با رم 1 و فضای داخلی 16 گیگابایتی و با قیمت حدوداً 131 دلاری عرضه می شود. همچنین ناگفته نماند هر دو تلفن همراه مورد بحث از اندروید نوقا بهره برده و در رنگ های قرمز روشن، سفید، طلایی و مشکی راهی بازارهای آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahab Hosseini
    Shahab Hosseini | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    حیف سرمایه و وقتی که بابت ساختن این گوشیا کردن ! چیه اخه ! اسم برند رو هم خراب میکنن

مطالب پیشنهادی