ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی موبایل Y7 را معرفی کرد؛ اسنپدراگون 435 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی

هوآوی همچنان به طوفان عرضه تلفن های همراه اقتصادی و میان رده خود ادامه می دهد. این کمپانی چینی پس از آنکه اخیراً از موبایل اقتصادی Y3 2017 در کشور اروپا رونمایی کرد، امروز اسمارت ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

هوآوی همچنان به طوفان عرضه تلفن های همراه اقتصادی و میان رده خود ادامه می دهد. این کمپانی چینی پس از آنکه اخیراً از موبایل اقتصادی Y3 2017 در کشور اروپا رونمایی کرد، امروز اسمارت فونی میان رده با نام Y7 را معرفی کرد که از مشخصات سخت افزاری نسبتاً مطلوبی بهره می برد.

موبایل هوآوی Y7 که در کلاس میان رده قرار می گیرد از چیپست کوالکام اسنپدراگون 435 برخوردار است که می تواند پرفورمنس مناسبی را در رده بندی مذکور ارائه کند. علاوه بر آن در قلب Y7 حافظه رم 2 گیگابایتی تعبیه شده که در انجام عملیات های مولتی تسکینگ، تجربه خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

علاوه بر آن باید اشاره کرد که Y7 به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p مجهز است و هوآوی برای دوربین اصلی آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر را در نظر گرفته است. کمپانی چینی برای علاقه مندان به ثبت تصاویر سلفی هم دوربینی 8 مگاپیکسلی را در پنل جلویی دستگاه جای داده که از قابلیت تشخیص چهره بهره می برد.

باتری هوآوی Y7 پس از 500 مرتبه پر و خالی شدن، هنوز 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد

گفتنی است یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد Y7، برخورداری آن از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که به ادعای کمپانی سازنده می تواند 20 ساعت تماشای ویدیو و یا 15 ساعت وبگردی را تضمین کند. همچنین فناوری به کار رفته در آن به نحوی است که حتی پس 500 مرتبه پر و خالی شدن، هنوز 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

از دیگر مشخصات Y7 می توان به بهره مندی از حسگر تشخیص اثر انگشت، شیشه محافظ 2.5D و بدنه فلزی با فریم پلاستیکی اشاره کرد. ناگفته نماند هنوز هوآوی قیمتی را برای موبایل میان رده تازه خود اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • javad jabari
    javad jabari | ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶

    قیمتش خوب باشه صد در صد میخرم

  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دمش گرم

  • آریا
    آریا | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    برگ برنده این چینی ها فقط قیمته

  • hosss021
    hosss021 | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶

    باریکلا هواوی
    میدونه داره جیکار میکنه
    زوم کرده رو باطری

مطالب پیشنهادی