ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

از این پس می توانید با کیبورد، سوالات تان را برای دستیار گوگل تایپ کنید

بعد از مدت ها انتظار، گوگل بالاخره قابلیت استفاده از کیبورد را در دستیار دیجیتالی خود فراهم کرده است؛ قابلیتی که هم روی دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفته و هم روی موبایل های ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۱۸

بعد از مدت ها انتظار، گوگل بالاخره قابلیت استفاده از کیبورد را در دستیار دیجیتالی خود فراهم کرده است؛ قابلیتی که هم روی دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفته و هم روی موبایل های آیفون. از این پس با باز کردن اسیستنت گوگل، دستیار دیجیتالی این کمپانی کماکان به صورت پیش فرض در انتظار فرمان های صوتی شما باقی می ماند، اما دکمه ای به شکل کیبورد نیز در گوشه رابط کاربری اپلیکیشن تعبیه شده که امکان تایپ سوالات را فراهم می آورد.

وقتی که شما سوال یا موضوع مد نظرتان را برای دستیار گوگل تایپ می کنید، عکس العمل اسیستنت هم تغییر می کند و به جای بیان پاسخ، آنها را به صورت دیداری و نوشتاری در اختیارتان قرار می دهد. گوگل سعی دارد دستیارش را با جستجوگر سنتی خود متفاوت جلوه دهد و به همین جهت، تایپ سوالات و دریافت متنی پاسخ ها، حس و حالی شبیه به چت کردن با اسیستنت دارد؛ اما این بار بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن Allo که چندان مورد اقبال عمومی قرار نگرفته است.

با این همه، همه چیز به فرمان های صوتی و نوشتاری محدود نشده و به گفته گوگل، کاربران تا پایان سال جاری می توانند به سه روش مختلف برای صحبت با اسیستنت دسترسی داشته باشند: صدا، کیبورد و دوربین. علاوه بر این، تاریخچه تمام مکالمات شما با اسیستنت برای همیشه باقی می ماند و هر زمانی می توانید مجدداً به آنها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی