ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد کاربران Google Photos از مرز 500 میلیون نفر گذشت

گوگل اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس Photos از مرز 500 میلیون نفر عبور کرده که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته از خود نشان می دهد. «ساندار پیچای» مدیر عامل کمپانی در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۲۲:۰۵

گوگل اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس Photos از مرز 500 میلیون نفر عبور کرده که رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته از خود نشان می دهد. «ساندار پیچای» مدیر عامل کمپانی در کنار این آمار اظهار کرد تا کنون، تعداد 1.2 میلیارد عکس از طریق سرویس مذکور به اشتراک گذاشته شده است.

طبق آمار، هر ماه بر تعداد کاربران Photos اضافه می شود؛ این سرویس در اوایل پاییز سال 94 تقریباً 100 میلیون کاربر فعال داشت که حدوداً 8 ماه بعد این رقم دو برابر شد و یک سال پس از آن، یعنی الان به 500 میلیون نفر رسیده است.

بنا به گفته های آقای پیچای در کنفرانس I/O، سیستم عامل اندروید تا کنون بیش از 2 میلیارد بار روی دستگاه های مختلف نصب شده و هفت محصول Android ،Chrome ،Google Play ،Gmail ،Maps ،Search و YouTube هم به باشگاه یک میلیاردی ها راه یافته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶

    دوستان کسی هست بگه مزیت‌های گوگل فوتو به اپلیکیشن فوتو گالری که رو خود گوشی‌ها نصبه چیه؟

    • Mohammad Reza Baghban
      Mohammad Reza Baghban | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

      بصورت خودکار تمامی عکس هایی که با حساب گوگل شما سینک شدن رو نشون میده و مثلا میتونید عکس هایی که مال 1 سال قبل بوده سینک شده و الان به خاطر کمبود فضا پاک کردینشون رو نمایش بده و حتی من الان عکس های 4 تا 5 سال گذشته ام هم دارم در عین اینکه بصورت خودکار از تصاویر شما با هوش مصنوعیش انیمیشن یا Time laps میسازه و کلا سرویس بسیار کاربردی هستش

مطالب پیشنهادی